I morgen er bloggen min 7år..

Tenk det da.. Husker jeg satt en kveld og plundra for meg sjøl helt til jeg fikk lagt ut noe.. Mitt første innlegg finner du her.._frste_forsk_. tok litt tid før jeg skjønte hvordan man fant bloggvenner o.l

Men etterhvert blei det mange jeg fikk god kontakt med..Bloggtreff har det jo vært også.._grsdagens_bloggtreffmed_en_smak_av_india_alle (bortsett fra en)på dette treffet blogger fortsatt og det er jo hyggelig !

Det jeg liker aller best med blogging er at det gir meg en mulighet til å være litt kreativ..og ha en hobby som gjør at dagene føles litt meningsfylte etter at jeg ble syk og ikke orker å være så aktiv/sosial som jeg var før.

Selv om jeg ikke blogger så ofte nå som i starten..tror jeg at jeg kommer til å fortsette i mange år til..

Hvorfor jeg skriver innlegget i dag , er fordi det ikke blir noen blogging i morgen (tror jeg )… Så ønsker jeg alle som er innom en fortsatt fin påske !

Ser ut som det kommer et lilla “lyn”uta av hodet mitt..hehe… #blogging #mjøndalen

22 kommentarer

Siste innlegg