I lånte “fjær”.. Kjoler fra Step In

Som dere vet har jeg jo vært med på en del bilder for /hos Step In i Hokksund.. (ingen avtale om deling av bilder).. JEG ønsker ikke å ha det som en jobb/forpliktelse..men ta og være med på bilder  som en lystbetont hobby når det passer meg…også kan både jeg og butikken bruke bildene.

Mine sosiale medier handler jo mye om antrekk og da er det fint å ha litt variasjon på antrekka.. Selv om jeg har mye selv så er det gøy at jeg kan “låne “litt fra Step In også , i såfall skriver jeg det..så dere ikke tror jeg har gått helt amokk med kleskjøp..hehe..

Nå har jeg av og til tatt med meg litt klær og tatt noen bilder selv..f.eks denne fine kjolen som kan brukes både med og uten belte..

Skriver kort under bildene..

Alltid ekstra gøy å prøve hatt..

 

I landlige omgivelser på Fossesholm..

 

Skikkelig fin sommerfarge..

 

Lin har jeg blitt veldig glad i ,trenger ikke være helt “strøkent”..

 

#antrekk #stepin

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg