I går ble det en Oslo-tur

Siden det er ferie er det hyggelig å finne på litt.. Så på formiddagen i går var mannen og jeg en liten tur i Oslo.. Gikk bare ved Tjuvholmen, Aker brygge¨og bort til en flott luksusbåt lenger bort på kaia.. Tok en kaffe og spiste litt og titta på folkelivet..kommer nok flere innlegg.. siden jeg elsker å ta ..og å stille opp.. på bilder blir det mange..hehe..

Var nydelig vær og en svak bris så ikke for varmt heller.. (hadde med badetøy i en sekk sånn i tilfelle, men ble ikke bading )

Jeg hadde pynta meg med skjørt siden det var “bytur”..

 

Fint her mot vannet syns jeg..

 

#oslo

 

Syns alltid det ser ut som jeg har gule tenner på selfier i sola..hehe.. Men kos med kaffe da..

 

Vi leide ikke, men sto sparkesykler “over alt”…

 

Vakkert med glitter i vannet..

 

#oslo #blogg

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg