I dag “stjal”jeg kosten til en mann..

Siden mannen har ferie denne uka ville vi finne på noe litt “ekstra”.. Yngste sønn som også har ferie denne uka, og ikke hadde noen planer for dagen ble med.. Vi tok turen til Bygdøy (rett før Oslo fra oss ) Tok først en kaffe på Rodeløkken kafè.. Kommer vel et innlegg fra det også tenker jeg..

Og så kjørte vi ut til badestranda på Huk..ikke det beste været men gutta tok en dukkert..og jeg tok selvsagt noen bilder.

På veien tilbake til bilen stoppa vi ved denne veggen..og der sto det en kost..Greit med en rekvisitt tenkte jeg..

Skriver mer under bildene..

Jeg ante fred og ingen fare..men på bildet kan dere se armen på en mann som kommer “snikende”..

 

Så da måtte jeg gi fra meg kosten da..

 

Med brillene jeg tegna på ham ble det vel han som fremstår som “skurken”..hehe..

 

Så da fikk det bli bilde uten kost.. #huk #bygdøy

10 kommentarer

Siste innlegg