Hyggelig at så mange har vært innom bloggen min i dag…

Mange.. spørs jo hvem du sammenligner med da.. Men da jeg logga inn på bloggen nå uten å ha lagt ut noe innlegg i dag , syns jeg tallet på besøkende var “høyt”..

Men det er vel slik at noen ikke leste gårsdagens innlegg før i dag..eller lurer på om jeg har lagt ut noe nytt.

Jeg blogger først og fremst for de det har blitt en fin hobby, men selvfølgelig er det hyggelig at noen ser innom også..

Bildet er fra tidligere i vinter… Bruker briller når jeg blogger eller leser.. Merkelig det der at før så jeg alt selv med bitteliten skrift… den alderen altså…

 

Fikk jo sønnen til å legge inn Google Analytics for meg så da kan jeg følge litt med… Er to grafer , men tror det er sidevisningene i den nederste som teller på blogg.no sin forside (men det som er av utenlandske sidevisninger blir trukket i fra..i går sto det 470 hos meg og det var 466 det sto på blogg.no sin side..)

#blogg #blogging

 

22 kommentarer
    1. Jeg har jo sett deg på topplista før. Selv kommer jeg aldri så høyt opp at jeg havner der. Men kjekt med analytics, sånn at man selv kan følge med i alle fall, på antall sidevisninger 🙂

      Jeg synes faktisk det er litt rart at jeg var blant dem som ble flyttet. For en av unnskyldningene de har fått de som ikke ble flyttet, var at de ikke hadde nok sidevisninger eller ikke blogget jevnlig nok osv.
      Selv synes jeg at sidevisningene er helt ok, når jeg legger ut mange innlegg om dagen, noe jeg til vanlig ikke har pleid å gjøre. Og i perioder så går det jo lang tid mellom hver gang jeg blogger. Men jeg fikk bli med, så noe bra må det jo være med bloggen min, tross alt 😉

      Ønsker deg en fortsatt herlig fredag ♥ Klem ♥

      1. Mener å ha sett navnet ditt der også jeg da.. :)) Bloggen din er bra..men litt rart med det der om hvem som ble flytta eller ikke.. Jeg har som regel noen innlegg di dagene jeg blogger..så blir det heller helt “skrivefri”innimellom 🙂 Takk og fredagsklem til deg <3

    2. er jo hyggelig når noen titter innom ja og ennå trivligere når en legger igjen et spor :=) men jeg ser att det tar opptil noen timer for enkelte før dei er synbare på framsiden til blogg.no eller bloglovin,hvet ikke hvorfor men det kan være grunnen til att en ikke får respons sånn med en gang hver dag

    3. Så kjekt Anne, vell fortjent. Jeg har ikke fått til det analytik greiene, men det kommer vel en vakker dag 😀 Bare synd det regner så mye i Bergen da ha ha

    4. Bloggen din leses av flere enn du tror. Det er et bevis på at du er flink med bloggen og at du skriver godt. Ha en fin kveld.

    5. Du har har jo en flott blogg, med varierende innhold. Jeg koser meg veldig med bloggen din, men er nok av de som kan lese litt sånn i bolker. Veldig gøy å se at en blogg jeg følger dukker opp på lista da 😊

    6. Nånå,, ikke så beskjeden nå 😀 Klart du har besøk , og mere blir det 😀 Men den statistikken der?? den har jeg aldri sett før. Hvor har har du henta den ? 😛 Ha en riktig god helg 😀

      1. Takk du er grei altså 🙂 Sønnen lasta inn for meg..men skjønner bare litt av den.. (fikk mail fra blog.no om at man kunne laste ned Google Analytics )

    7. Kjekt å se at noen har vært innom også de dagene vi ikke blogger. Ser at det er sånn til meg også nå, så jeg har nok fått noen flere som titter innom. Også ser jeg at det kan gå litt tid, så det er vel som dere sier, at det tar litt tid før vi “syns” både her og der. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg