Hvorfor vise det “perfekte”…

Perfekt var vel å ta hardt i ..(når det gjelder meg i alle fall..hehe..) Men jeg liker både å se og dele “fine “bilder.. jeg liker foto og motiver som har fint lys, fine farger eller andre detaljer som gir en positiv energi..

Men jeg (og mange med meg tenker jeg), gjør det ikke for å fremstå som noe bedre enn jeg er, derfor poengterer jeg mine egne “skavanker” med jevne mellomrom..

Syns det er flott med litt alvor og nyanser i blogginnlegg ..men etter jeg ble syk har jeg behov for et sted der ting er litt lystbetont og lett…

Men innimellom blir det litt alvor også da..

Kan “fjonge” meg litt men også vise meg når jeg er forkjøla og bleik…

Og til dere som lurer, jeg er fortsatt forkjøla..men føler meg i litt bedre form…

 

Blei nye tulipaner til helgen..

Men dagen før sto det visne blomster på bordet…

#blogg #blogging

 

 

 

 

28 kommentarer
    1. ja skjønner hva du mener! Det er jo ofte derfor man oppsøker slike plattformer selv også, for å kunne tenke på litt annet og drømme seg litt bort, og også kanskje dele ting man tenker på. Synes bloggen din er veldig realistisk og flott <3

    2. Jeg tenker at det er fint med blogger og andre fora som har litt feelgood. Det er hva jeg har lyst på når jeg klikker meg inn her og der, drømme meg bort litt og ta til meg litt gode vibber. Jeg har ikke så lyst å la meg underholde av elendighet. Dog så er det fint med en lett blanding av drøm , feelgood og realisme. Aviser og nyhetskanaler sørger for å oppdatere meg på det som rører seg i verden og samfunnet.

      1. Nok alvor i livet og i nyhetene ja.. Men å av og til kunne skrive av seg litt “frustrasjon” er jo greit, men ikke mest fokus på det 🙂 Klem <3

    3. Jeg har akkurat kastet ut noen tulipaner, India spurte om de ikke skulle ha vann.. Hehe.. Så derfor mange nye blomster i dag.
      Jeg liker også nyanser av livet, for vi vet jo alle det ikke er perfekt. Men du er flott uansett og dine ben er perfekte ❤️

    4. Syns du virker både jordnær og som et varmt menneske som er ekte. Og du har en lett og lys blogg, sjøl om en skjønner du også har dine utfordringer. Liker godt de mange fine bildene du legger ut. Skjønner også du ikke var ute etter en slik kommentar, men syns du har en fin blogg som viser ditt liv. Med forside og bakside, slik et liv er. Men at tulipaner visner kommer vi ikke utenom :))))). Klem <3

    5. Jeg synest du har en veldig fin miks av lyst og lett og alvor på bilder. Skal jo være flest bilder man synest selv man tar seg greit ut, og som er lyse og flotte tenker jeg. Men du er tøff som viser andre type bilder av deg også en gang imellom. Tommel opp!

    6. Synes du er litt tøff som legger ut bilder der du ikke alltid ser helt “perfekt” ut. Når jeg tenker på hvordan man kan fikse og trikse bildene så de viser et helt fake bilde av en selv så er de godt at ikke alle gjør det. Jeg synes ikke noe om alle filtrene og slikt man kan legge på så det unngår jeg…
      Du er så flink å vise alle sider av deg selv men samtidig har du svært menge fine bilder, og det liker, ja takk til begge deler.
      Jeg kunne ikke ha lagt ut stygge /dårlige bilder av meg selv, har blitt litt sår på det med utseende som forfaller, men redigere og fake det gidder jeg ikke…

      1. Takk 🙂 Liker ikke bilder med “juks”…men å trylle litt med godt lys er jo det foto handler om 🙂 Liker ikke “forfallet “jeg heller..men like greit å poengtere det selv…før andre gjør det..hehe..

    7. Liker en god blanding jeg! 🙂 Folk flest er jo ikke dollet opp hele tiden heller. Nå skal det sies at du ser en del hakk freshere ut en meg de siste dagene. Har ligget rett ut som en “burrito” på sofaen og synes synd på meg selv xD Hehe

      Håper du blir kvitt forkjølelsen i en fei, og at du får en strålende uke! <3

    8. Jeg har døde blomster og planter overalt i leiligheten. Ha ha.. I dag kjøpte jeg en fake plante, i håp om at katten IKKE skal spise den opp.. Ha ha

    9. Skjønnhet kommer innenfra, og er noe alle ikke har. Det har du, synes jeg. Det speiles i dine bilder og fornuftige innlegg her. Flott bilde av deg fra terrassen! Ellers god bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg