“Hvor er`u bor hen a”.. ?

Nå blei det noen dager opphold fra blogginga igjen… Nakken og en enorm tretthet(uten å få sovet) på ettermiddagene har stoppa meg.. Men det får bli som det blir..bloggen skal bare være kos ikke en forpliktelse..

Men altså.. her om dagen da jeg kom fra fysioterapi stoppa jeg å tok et bilde under Mjøndær`s brua.. syns den svanen var så vakker ved siden av en litt røff grafitti-vegg (søyle på brua)…

Og om noen var i tvil så bor jeg i Mjøndalen..som er 3050.. Presis adresse får du ikke..for det er jo litt skummelt om noen skulle si.. JEG VEIT HVOR DU BOR HEN..i en litt truende tone..hehe..

Digger den låten (“Vestkantsvartinga”) til Karpe Diem med denne strofa..Hvor er`u bor hen a.. ?.. Har ikke prøvd å legge til link fra YouTube på nye blogg.no..så det får jeg snart se å sette meg litt inn i..

Litt sumpete innunder brua..men litt fint også..

 

#mjøndalen #drammenselva

 

 

 

22 kommentarer
    1. Jeg har lurt på hvor du bor- og jeg tippet i Drammen. Vet ikke helt hvor Mjøndalen er.

      Jeg synest også den sangen er stilig. Iforhold til youtube på kopierer du bare yutubeadressen og limer inn i innlegget- også kommer videoen opp. Lettere blir det ikke 🙂 Du må altså ikke innom der det står youtube i wordpress- bare copy past på adressa. Jeg får ikke logget inn på bloggen idag- det står at nettstedet opplever tekniske utfordringer og jeg må sjekke epost- (er det bare meg som får slik melding?)

        1. Jeg har ikke kommet meg inn hele dagen. Hvordan kom dere dere inn? Ser ut som de fleste blogger. jeg er utlogget alle steder, og kommer ikke videre til log inn…

          1. Gjorde ikke noe annerledes enn jeg pleier..og merka ikke noe spesielt..men så at Solliv hadde hatt noe plunder på morgenen.. 🙂 Det retter seg nok snart..

      1. Om folk bor langt unna ..pleier jeg å si at jeg bor like ved Drammen..det er liksom byen vår.. 🙂 Ja den er fin.. Skal prøve meg litt på det..takk for tips..la jo inn på den gamle men har ikke orka å styre med det enda her.. Ser flere har plundra..så da blir det nok en ordnings snart..Klem <3

    2. Aww.. Mjøndalen virker å være ei så hyggelig bygd å bo i syntes jeg! Fulgte den dokumentarserien om fotballaget som gikk for en tid siden, og fikk virkelig et positivt inntrykk av stedet 🙂

      1. Takker så mye 🙂 Nei du har jo litt annet å tenke på..men alltid hyggelig når du “er på”bloggen.. Takk og stor klem til deg <3

    3. Måtte smile av overskrifta 😀 Herlig dialekt. Vi får ta blogging når det passer og vi har ork.
      Hjalp faktisk litt å bare skrive av meg litt i dag. 😉 Flotte bilder! Klem 🙂❤

    4. Herlige bilder, akkurat sånn prekær vi her i Fredrikstad! Mange barn spør meg om dette spørsmålet…hehe…Fin kveld da…Skal sjekke video!

      1. Takker 🙂 Liker slike litt breie dialekter..:) Man tenker jo ikke over det selv..men andre kan legge merke til det..og særlig barn ja..hehe..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg