Hva liker du best ved bloggen min ?

Sånn ..da fratok jeg deg med en gang muligheten til å si om du liker  den i det hele tatt..hehe.. Jeg kommer i grunnen til å følge den “røde tråden” som bloggen min har uansett hva andre synes.. Min eneste røde tråd er  at det skal være varierte innlegg som ikke er så lange.. og at jeg byr litt på meg selv uten å bli for privat..

En av di koseligste tilbakemeldinger jeg har fått om bloggen min, fikk jeg av en tidligere kollega det første året jeg blogga…

Hun sa at ..måten du blogger på…ER SÅ DEG… det er som da vi satt å prata på pauserommet når jeg leser innlegga dine ! Jeg hadde det nemlig med å litt overdrevent “skryte”av meg sjøl der også…kanskje enda mer der enn her..hehe.. men tror det ble oppfatta på en “spiselig” og humoristisk måte..

Men det kan være artig å vite hva slags innlegg, eller hva ved “bloggestilen”min DU som pleier å være innom bloggen min liker best, eller om du  ikke har vært innom før..hvilke typer innlegg fenger deg mest.. ?

Du trenger ikke skryte meg opp i skyene selv om jeg ser litt bedende ut på bildet…bare kort skrive en eller to ting du liker..og er det noe du IKKE liker tar vi det en annen gang..

#blogg #blogging

 

40 kommentarer
    1. Jeg liker deg og bloggen din.
      Det jeg liker best er fargerike flotte bilder. Blir glad å se dem.
      Og så liker jeg at testen er lettlest. Er ikke så glad i lange innlegg med mye tekst. Da kan jeg jo heller lese en bok… Hehe..
      Du har en flott positiv blogg. 💞

    2. Tjaa, da må jeg si at du har korte og konkrete innlegg, som de aller fleste kan kjenne seg igjen i. Du kan sette fokus på deg selv på en veldig naturlig og ekte måte. Så er du en habil fotograf som fanger blinkskudd titt og ofte. 🙂 Veldig lett å like bloggen din 🙂

    3. god kvelden,kjekt å se deg igjen :=) hva jeg liker best ? jeg liker att innlegga ikke har altfor lange tekster uten bilder,der er du flink,jeg liker ellers variasjon,littnatur men også hverdagshendelser og så liker jeg att du viser kor fint en godt voksen dame kan kle seg :=)

    4. Jeg synes du er så skjønn og sprudlende. Liker variasjonen på bloggen din. Du har mange fine bilder og tekster fra hverdagen.

    5. Du vet muligens litt hva jeg liker da, men skriver det likevel 🙂 Jeg liker bildene dine, det er jo så bra kvalitet og du stråler på de – så jeg blir glad selv. Og liker godt å se ulike antrekk, og dryss fra hverdagen. Liker bloggen akkuratt som den er 🙂

    6. Jeg liker at du er en kjendis 😉 he he nei jeg bare tuller. Jeg synes du er en behagelig person som skriver veldig bra og mye bilder, det liker jeg.

    7. Du har en ærlig blogg og skriver og mye. Legger ut masse fine bilder fra dere har vært på. Her er fakta om din familie, baking, klær og reiser. Og ikke minst så skriver du åpent om at du har hatt ME. På samme måte gir du andre tips om mye. Tror nok bloggen din leses av flere enn du veit. Ha en fin kveld

      1. Hyggelig tilbakemelding takker så mye for den 🙂 Jeg prøver å variere litt for da er det mer artig å lage innlegg også.. Fin dag videre til deg :))

    8. Jeg liker at den er variert. Jeg liker at du har korte tekster med en “lun” stemme i. Du gir godt inntrykk til oss av hvem du er, uten at du “utleverer” deg. Du har blitt en veldig flink fotograf også synes jeg. Bloggen er liksom DEG, du får fram det du ønsker å få fram tror jeg 🙂 Positiv, optimistisk, lun humor, mild men tør å si fra på en fin måte. Klem <3

      1. Takk for hyggelige ord og jeg kjenner deg så tror du mener det også 🙂 Ja jeg liker å få frem det som er meg..og ikke skrive om det jeg tror “er i tiden”.. sånn er jo du også 🙂 Klem <3

    9. Du er vel en av få bloggere som har en ryddig kortlest og koselig blogg som er koselig og komme innom. Og ærligheten din er noe jeg setter pris på😉 Dessuten fine bilder er artig og se. Alt i alt ingen skryt og så er det bra at du ikke legger ut flere innlegg hver eneste dag. Så deg er det bare herlig og stikke innom. Fortsatt fin kveld nydelige Anne.😊😊😊

      1. Så fin tilbakemelding..takk for det 🙂 Føler meg litt skrytete av og til men bra det ikke oppfattes slik .. :)) Klem til søte deg <3

    10. Hihi, jeg liker bloggen din fordi den er variert, fordi du skriver morsomt og uhøytidelig! Så tar du fine bilder når du er ute og farter i området rundt deg! Klemmer <3

    11. Jeg liker at du har variert hverdagsinnhold med fine bilder 🙂 Også liker jeg godt alle moteinnleggene dine, du er så kreativ med antrekkene og det gjør nok at fler enn meg klikker seg ut herfra med ny inspirasjon til å kanskje velge noe litt annet enn den slitne gamle buksa og genseren. Hehe
      Også virker du jo som ei veldig hyggelig dame! Det er også viktig 😀

    12. Jeg liker best at bloggen din har noe “lett og ledig” over seg 🙂 Innleggene er korte, og du har alltid med minst 1 fint eller stemningsfullt bilde. Det liker jeg. Vel, jeg liker generelt deg og bloggen din veldig godt <3 🙂

    13. Ja både du og bloggen din er lett å like! Sprudlene og alltid blid!! En positiv blogg og jeg liker heller ikke lange innlegg….Da faller jeg ut….Føler man kjenner deg, og jeg har jo truffet så vidt på deg….Like blid da…som du fremstår på bloggen….Veldig koselig å se mote for oss over 50 også….HA en god ny dag!

    14. Jeg liker deg, også liker jeg måten du blogger på. Mange fine bilder både av deg m.m. Du er flink til å finne fine utsnitt på bildene, også har du så herlig smil! Og du er flink til å profilere deg selv på en lite skrytende og sjølgod måte.

      Det er deg! <3

    15. Bloggen din er kortfattet, jordnær, og fremfor alt har den et fint og klart budskap. Så krydrer du den med fine bilder som du også ordsetter. Alltid kjekt å følge med på.

    16. Jeg liker alle de fine bildene du legger ut . Både av deg selv og i områdene rundt i Hokksund og Mjøndalen . Kjente steder det da jeg fra Hokksund . Og fortsatt jobber der😊 Og du høres ut som ei likandes dame/jente😀

    17. Bloggen din er behagelig å titte innom. Du har en sånn fin balanse mellom hverdagsting, turer, mote og helse ♥
      For meg er du et forbilde, og du har mer enn du aner støttet meg når jeg selv har hatt tøffe dager. Og du har også gitt ME et ansikt, på en lett leselig måte. Og det har også hjulpet meg til å bedre forstå meg selv og min ME. Det er rart med det, så langt som jeg ikke unner en eneste sjel denne brutale sykdommen, så er det en trøst i det å ikke være alene om den også. Måtte vi alle få de aller beste dagene. Og for meg er det godt å komme inn hit og lese, selv om jeg ikke kommenterer på alt 🙂
      Tusen takk for at du er den du er, og at bloggen din er så koselig ♥ Klem ♥

      1. Det var hyggelig sagt..takk for det 🙂 Ja selv om det er leit kan det også være fint med noen som forstår sånn skikkelig hvordan man har det.. Klem og gode ønsker til fine deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg