Hurra for mannen som fyller 60 år i dag

Jeg har jo hatt et lite bursdagsinnlegg til gutta mine hvert år siden jeg begynte å blogge… I dag er mannen 60 år..og det fortjener jo en gratulasjon ! Vi møttes jo da vi var 15- 16 år og di åra har jammen gått fort..men sånn er livet !

Vi hadde en liten feiring med gutta i går… Litt mat og så kake og kaffe.. Er ikke så glad i store feiringer her i huset (særlig ikke etter at jeg ble syk )..så uansett korona hadde det nok ikke blitt noen annen feiring enn sånn som dette..

Skriver kort under bildene..

Dette bildet av oss to er jeg glad i , tok det på Hankø i 2018.. Her ser du et innlegg fra den ferien.. _starta_ferien_p_hank_

 

Her et bilde fra Åsgårdstrand i januar i år… Som mange av dere sikkert har fått med seg “henger”mannen og jeg mye sammen når han ikke er på jobb eller trening… Åsgårdstrand er et av stedene vi liker veldig godt å dra til ..

 

#gratulerer #bursdag

22 kommentarer

Siste innlegg