Høvikodden en flott høstdag ..og et kamera som ikke fungerer opptimalt..

I går var mannen og jeg en tur å rusla litt langs stranda ved Høvikodden. Nydelig vær og deilig å være ute.. Det er jo her Hennie Onsdadsenteret ligger ..Det kan du lese om HER.. Vi så ikke på kunstutstillinga , det får jeg heller gjøre en dag for meg selv tror jeg..

Flott sted ved Oslofjorden..Men kameraet mitt har det siste året hatt en “blass flekk “midt på bilder..ser den ikke alltid , men på bildet nederst i innlegget er den veldig tydelig.. Vet ikke om det kan være dugg på linsa eller noe sånt.. Tar det med til fotobutikken i løpet av uka..for sånn kan det jo ikke være..

Fy søren..kunne nesten vært med på Norske talenter med det her..

 

Blanding av sommer og høst..

 

Vakkert nå om dagen..

 

#kunst

 

#hennieonstad

 

Se den dumme flekken da.. si i fra om du vet hva det kan være.. #kamera #foto

14 kommentarer
    1. Ja, den flekken der var kjedelig altså….ser den på det øverste bildet også. Vet jammen ikke hva det kan være, men godt du skal ta det med og spørre proffene 🙂
      Det ser veldig fint ut der på Høvikodden. Jeg har vært der….da jeg var sånn cirka 17. Da var jeg på skoletur, og en av tingene som sto på programmet var Hennie-Onstad senteret. Jeg gikk på tegning, form. og farge, så det passet perfekt inn 🙂
      Kunstnerisk er du jammen du også, der du balanserer etter alle kunstens regler ♥ Tøff ♥
      Fine kvelden til fine deg ♥ Klem

      1. Ja den er nok der på alle bilder..men ikke alltid det syns like godt.. Må få ordna det..i værste fall kjøpe ny linse.. 🙂 Flott sted ja..og særlig om man er kunstinteressert i tillegg..men omgivelsene er minst like flotte som kunsten 🙂 Spennende med tegning, form og farge da..ser jo at du har “estetisk”sans gjennom bloggen.. 🙂 Hehe..takker.. Klem og fin kveld du også <3<3

    2. Så fine bilder…Herlig sted å gå tur. Den bananen var kul – mangla bare deg med en banan…hehe…Men du var jo Tarzan på bilde nr. 1…Herlig. Så skummelt ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg