Høstlige antrekk i sommerlige omgivelser..

På fredag var det strålende vær ! Tok med noen antrekk og dro til Hvalstrand bad i Asker..fin måte å være ute på… Yngstesønn som hadde fri blei med og var “fotograf”.. Har skrevet litt om Hvalstrand bad her bla.. hvalstrand_bad_.html

Antrekka er i orangetoner, typisk høst liksom… November kan jo være vinterlig også det, men foreløpig føles det som høst syns jeg..

Klærne er ikke nye..liker å bruke det jeg har på litt nye måter bare..

Veldig glad i flate sko til det meste..

 

Gøy å leike modell…Har du ikke prøvd..så er det på tide ! (Spiller ingen rolle om du har dobbelthake og rynker.. )

 

Fine omgivelser..

 

Jeg syns dyreprint er litt morsomt, men helst i små doser…

 

#mote #hvalstrandbad

 

 

 

12 kommentarer
    1. Det er litt kleint synes jeg å posere, så jeg havner stort sett bak kamera. Men har en en ordentlig fotograf så en kan spille litt på lag, så er det gøy foran kamera også. Men det blir stort sett selvutløser bilder på meg, jeg er jo stort sett på tur aleine. Sikkert bare øvelse, for du klarer det bra!

      1. Ja man må liksom “venne” seg litt til det.. Tar som regel med selvutløser jeg også.. men blir jo litt enklere når en har med en til å ta bildene for seg.. Takker <3

    2. Så kule bilder av deg <3 du "kan det" jo! Jeg syns det er litt vanskelig – men kanskje jeg kan prøve hvis prinsessa kan være fotograf….. klemmer <3

      1. Takker <3 Ja jeg har jo litt "erfaring".. har sett mange fine bilder av deg også da.. kjekt med en fotograf man kjenner godt.. Klem <3

    3. Jeg tar en del bilder alene, og det er greit 😊 Men det er enda mer moro når Kari og jeg tar sammen. Hun er blitt flink “motefotograf”, og ser hvis jeg har et godt øyeblikk eller en positur, og ber meg holde den osv. Du er et naturtalent foran kamera og skjønner godt at du har fått så mange oppdrag. Verdens fineste smil 😘

      1. Ja funker heldigvis det også 🙂 Men som du iser enklere og mer gøy med en som kan ta bildene.. 🙂 Tuuuusen takk..syns du er en flink modell også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg