Høst på Portåsen

Mulig dere blir lei av Portåsen..men det blir ikke jeg..hehe… Er så fint å ha et slikt sted bare noen minutter unna med bil.. der jeg kan kjøre helt opp og bare rusle litt rundt.. eller på en god dag, gå 14-15 min fra parkering . Tar ikke mer enn bortimot en halvtime å gå fra her jeg bor heller.. før hadde det vært en lett sak, men nå bruker jeg for mye krefter på det… så da prioriterer jeg heller å rusle rundt med kamera der oppe ..

Idyllisk sted.. Har skrevet litt mer om det i linken her bl.a _alene_p_tur_i_wildenv.html

 

Det var noen som holdt på å rydda der opp..så “låvedøra”sto åpen. Er en del som skjer der opp..men jeg liker å være der når det ikke skjer noe spessielt..

 

Her står jeg på ei bro over Veiabekken, som dikteren Herman Wildenvey stadig skrev om ..

 

 

Natur, kunst og kultur på ett sted..

 

#portåsen #mjøndalen

8 kommentarer
    1. Jeg blir ikke lei jeg heller. For slike steder er det beste som finnes….Trivsel til en ganske rimelig pris…hehe…
      Vakre bilder og ingen bilder blir jo like da alle dager er forskjellig. God klem og fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg