Hoensvannet !

Jeg har masse fine minner fra Hoensvannet ! Fra turer med mormor og morfar da jeg var barn (mamma og pappa også), men morfar vokste opp i Hokksund der vannet ligger og hadde et spesielt forhold til vannet og skogen der oppe..og mye å fortelle oss barna..

Da gutta våre var små dro vi også ofte dit sammen med søstrene mine og familiene..

Nå er vi sjelden der, oftere ved fjorden. Men i dag kjørt jeg og mannen en tur dit og hadde med kaffe og mat. Veldig lite vann i tjernet nå så det var litt grumsete..mannen bada men jeg sto over siden det heller ikke var så varmt at en måtte kjøle seg ned i dag..vi satt på denne siden ved berga..

 

Da guttane var små var vi på badeplassen som regel..som dere ser på bildet her..

 

Mange som har hytter rundt vannet..

 

Sommerlig med blomster..

 

Andemor med syv små kom på besøk også.. tre av dem her..

 

Sommer i skogen..

 

#hoensvannet #øvreeiker

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg