HÈST GENSERE… (Step in )

Disse genserne har jo blitt veldig populære.. Det er  Màrtha Louise som har vært med å designe dem..tror jeg ! Jeg syntes di er veldig tøffe, men har ingen selv.. Har bare hatt dem på for disse bildene for Step In i Hokksund..

Di er i to str ..og to lengder.. jeg har på meg den største størrelsen i begge..og jeg syns di er finest når di er litt “baggy”og store.. Veldig behagelige å ha på..

Selv om jeg syns di er fine tror jeg ikke jeg kommer til å kjøpe..jeg er litt sånn at jeg ikke kjøper så mye av det som er veldig populært..men skal aldri si aldri..

Som med bunad f.eks..jeg syns det er flott..men jeg ønsker meg ikke selv.. Hadde på meg festdrakt i ei bundasbok..det kan du se i linken her.._ikke_bunad_p_meg_17_mai

Har du en slik genser..i såfall i hvilken farge..eller hvilken farge ville du eventuelt valgt om du skulle kjøpt..?..di finnes jo i flere farger enn di jeg har på her…

Kult med jeans og boots til ..

 

Bildene er tatt av Step in..

 

Her er det linbukse til..avslappa og fint..

 

#hèstgenser #stepin #blogg #antrekk #minmote

24 kommentarer

Siste innlegg