Herlig innlegg (Gryende)..om/som meg..

Har jo vært litt fraværende på bloggen noen dager igjen, men nå fikk jeg lest et helt herlig/artig innlegg om/som meg hos bloggeren Gryende.. Her finner du innleggene om/som meg hvis-jeg-var-deg-annebe 1  og hvis-jeg-var-deg-annebe 2.. og hva er vel bedre enn innlegg som handler om meg..hehe..

Nå er ikke jeg så god på omtaler av andre som Gryende er, men kort fortalt er hun en blogger med mange spennende, artige og viktige innlegg.. Og hun har innsikt og forståelse for ting hun skriver om, og tør å si ting som di er..

 

Og disse innlegga av ulike bloggere er så tatt på kornet at det er en fryd..og det er gjort med stor raushet i omtalen av andre.. Her kommer du deg rett inn på bloggen hennes og kan lese deg opp….GRYENDE.. bare å skrolle i vei..

Flott er hun også.. (stjal bildet fra bloggen hennes)..

#blogg #blogging

14 kommentarer

Siste innlegg