Heisann i gråværet..og mannen prøver å være kreativ fotograf igjen

Jeg klager ikke på været altså.. det har jo vært så mange flotte sommerdager i juni ! Vi har selvsagt bada..men da har jeg ikke hatt med kamera ! Så da får det duge meg bilder fra verandaen i solskinnet..

På bildene her har jeg på meg en ny bluse/jakke og nye sko jeg kjøpte i forrige uke… på  Step In…trenger liksom ikke “fly”på kjøpesenteret når di har så mye fint der..

Jeg har ingen avtale eller betalt for å skrive om dem..men jeg liker å ha slike sjarmerende butikker i nærområdet..og da er det jo fint at mange vet om dem og bruker butikken.

Di tok noen bilder da jeg var innom også..skal se om jeg får lagt ut noen etterhvert..

Skoa er jo såååå sommerlige som det går ann å bli syns jeg..

 

På bildet under ser du den kreative mannen min leiker seg (tuller altså..så veldig kreativ er han ikke, sist han prøvde ser du HER..helt nederst i innlegget..samme stil altså..hehe..)

#mjøndalen #blogg

12 kommentarer

Siste innlegg