Hei igjen !

Nå har det jo blitt en “vane”at det går ei stund mellom hver gang jeg blogger, så har slutta å unnskylde meg ! Jeg tar jo masse bilder og deler en del av dem på Instagram (heter annebe.blogg der).. er litt enklere enn å blogge.Jeg liker konseptet blogg veldig godt, men det krever litt mer … Det er jo den vonde nakken og i den forbindelse vondt i hodet , som igjen gjør det vanskelig å fokusere blikket som stopper meg (der var jeg igang med en unnskyldning igjen gitt..hehe..)

Men jeg slutter ikke å blogge med det første og kanskje kommer det tider med litt jevnere blogging igjen også.. jeg har jo massevis av tid..

Siden sist har jeg kjøpt en ny vest ..Kjøpte den på salg hos Step In

Deilig med høy hals (som ikke klør)nå om dagen…

 

#stepin #minmote

18 kommentarer
    1. Det å skrive et blogginnlegg syntes jeg kanskje ikke er så krevende, men det tar jo litt tid å følge opp med kommentarer og lese andre sine blogger og kommentere der. Den vesten var aldeles nydelig, og gjorde seg veldig god til de sorte klærne under 🥰

      1. Enig , det mest krevende er alt “rundt”..men det er jo hyggelig også da ! Takk så koselig du likte antrekket og vesten… Klem <3

    2. Tenk om vesten hadde vært jakke, synes ofte det blir kaldt med vest jeg. Liker å skrive litt og vise mange bilder så da er det litt plundrete med Instagram synes jeg.

      1. På ekstra kalde dager passer det med lange ermer..men noen ganger er en vest “ypperlig”også.. 🙂 Ja IG blir litt annerledes..så kjekt med ulike plattformer..så velger man det som passer en best… <3

    3. Jeg vet godt hvordan du har det, det krever sin kvinne å skrive blogg, og holde på med bilder som skal være presentable i innlegget. Og når vi tross alt har fått utdelt helsesituasjoner som stjeler både glede og energi, da er det ikke lett, da må man ha pauser og tenke på seg selv. Jeg har lenge måttet holde på sånn, med lengre pauser. Men da er det ekstra kjekt når man endelig finner litt energi og har en god dag, og kan komme med et innlegg igjen. Alltid koselig det ♥
      Og den vesten kledde du knallgodt. Tøff bukse også ♥
      Jeg har de siste månedene travet rundt i koseklær, og kun det. Fikk kjøpt meg et nytt sett med koseklær en dag jeg hadde som var sånn noenlunde god, og det føltes så herlig med noe nytt. Selv om det var koseklær, så følte jeg meg fjong og kledd 🙂
      Ha en fortsatt god tirsdag fine du, og så håper jeg at dagene dine er uten alt for mye smerter fremover ♥ Klem ♥

      1. Ja vi har jo mye til felles når det gjelder mangel av energi 🙂 Jeg tar som regel antrekksbilder en gang i uka..og da tar jeg mange når håret først er vaska ..hehe.. ellers har jeg på meg “kosetøy” det meste av dagen 🙂 For meg er “antrekksbilder” det som gir meg mest positivt i hverdagen.. selv om jeg blir sliten av det også… <3 Taskk så koselig du likte antrekket.. 🙂 Litt nytt er hyggelig.. Takk det samme og stor klem til deg også <3

      1. Takk så hyggelig 🙂 Ja nå har vest vært populært en stund..brukte det mye i “gamledager”så litt artig at det har kommet tilbake… Klem <3

      1. Takk så hyggelig å høre 🙂 Føler meg jo litt “teit”som deler så mange bilder av meg selv..men liker så godt det kreative med å “skape”slike bilder 🙂 Stor klem til snille ,fine deg <3

    4. Koselig hver gang du legger ut noe. Den vesten digger jeg. Jeg så en sånn tidligere i høst, men kjøpte ikke. Tror jeg må strikke meg en sånn selv! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg