Hallo i finværet..og bloggen min er “verdenskjent”..

Nydelige sommerdager nå ..men snart blir det regn igjen…. Vi har bada, spist is og grilla siden jeg blogga sist.. typisk sommer ! Jeg har selvsagt tatt noen bilder “underveis”så skal prøve å få laget noen innlegg i løpet av dagen..

Om det ikke er såååå spennende for “dere”å se hva jeg driver med ..skal jo bloggen fylles med noe..hehe..

Neida..hverdagsblogger er hyggelig å titte innom synes jeg i allefall… Møtte forresten på en dame da vi var i Vollen i går (som jeg ikke kjenner ).. som gikk forbi oss da mannen tok et bilde av meg, som sa at hun kjente oss igjen fordi hun leste bloggen min.. det var jo hyggelig da..

Bildet her er fra forrige uke da jeg møtte yngstesønn på Gulskogen gård..  #blogg #gulskogengård

 

14 kommentarer
    1. Så koselig å få sånne kommentarer 😀 Det har jeg opplevd, men nå bor jeg på en liten plass 🙂 Lykke til med nye innlegg Alltid like artig å se at du spretter opp på lista 😀

      1. Ja det er litt hyggelig når folk sier di leser bloggen..noen ville aldri si at di leser blogg..hehe.. Takker..greit å være på lista..men trenger ikke være “høyt der oppe”.. <3

    2. Kjekt å være litt kjendis. Det er noen år siden nå, men jeg har også fått høre det noen ganger, fra fremmede folk, at de kjente meg igjen fra bloggen min. Det gir en liten boost 🙂
      Herlig med dette flotte været vi har hatt nå, jeg hadde med badetøy i går, for å bade der vi skulle på tur, men det ble ikke til at jeg badet. For det skyet litt over, og litt kaldt vann, så er jeg litt pinglete 🙂 Jeg er ikke noen badenymfe, men synes det er kult at du bader året rundt. Jeg burde sikkert også gjøre noe sånt 🙂
      Fint bilde av deg ♥
      Klem ♥

      1. Det er litt hyggelig..ofte vil ikke folk nevne at di leser bloggen din /min.. Vi har alltid vært veldig glad i å bade.. men kan jo bare vasse litt også om man ikke føler for en dukkert.. 🙂 Tusen takk <3 Klem <3

      1. Ja nå regner det..men satser på mange soldager i sommer 🙂 Tusen takk <3 Klem og god helg <3 Prøve å komme inn på bloggen din..men kom ikke inn..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg