Hærsjens butikkfasader !

Den på det øverste bildet er jo en koselig butikkfasade (bildet er tatt i Mjøndalen forrige vinter, og butikken har flytta i nye lokaler)

Men sånne fasader en må huke av for å bevise at man ikke er en robot…grrrr.. ..Med det nye systemet på bloggen er det full utfylling av navn og adressefelt og så disse butikkfasadebildene..eller biler, trafikklys, fotgjengerfelt..osv..det er jeg dritt lei av nå…HEHE..

Nesten hver gang jeg kommenterer hos andre eller svarer på kommentarer hos meg selv..mange ganger får jeg ikke sendt kommentaren før jeg har kryssa ut 6-7 sånne bilder…og det er jammen ikke lett å se hva som er butikkfasader heller..

Tenker det finnes en måte en kan få adressen sin til å stå der varig slik det var før, men ikke noe jeg har funnet ut av foreløpig…håper i alle fall det kommer på plass etter hvert.. #blogg #blogging

 

22 kommentarer
      1. Regner med det kommer på plass slik at det blir enklere 🙂 Mer tungvint med kommentering nå..men det å lage blogginnlegg går i grunnen greit.. Ha en fin kveld <3

    1. Jeg er så enig med deg. Jeg er fortsatt på “gamle” bloggen, og må nå lete opp hver enkelt av mine bloggvenner…Og om jeg kommenterer fra telefonen så ser det ut til at de kommentarene ikke kommer frem…En fortalte meg at min kommentar kom som spam… Synes akkurat nå at det går altfor mye tid til å finne frem blogginnlegg og kommentere – men så er det jo kjekt å besøke bloggvenner også da… Håper ting ordner seg mer etter hvert. Nyt helgen 🙂

      1. Slitsom overgang..men blogginga ( å lage innlegg) går greit her nå 🙂 Vi får kommentere innimellom når det passer slik :)) Klem til deg <3

    2. Jeg er helt enig. Man nesten ikke lyst å kommentere lenge når det tar lang tid å bli ferdig. Skjønner ikke hvorfor må man gjøre det heller:(

    3. Veldig enig! Men i det siste må jeg bare huke av også kan jeg kommentere. Verre at jeg ikke ser alle innleggene uten å gå inn på bloglovin. 😉
      God fredag! <3

    4. Hederlige bilder av deg, kler alt du <3 Angående avkryssinger av sånne bilder så kan bloggeier fjerne det på sine innstillinger på bloggene hvis den vil det (jeg har gjort det håper jeg) Jeg savner noe så veldig en "husk meg" knott når man er innlogget, håper det kommer… Håper også at du har fine dager, vært litt for lite innom kommentarfelt de siste dagene, hatt bli kjent dager. He he <3 Nyt kvelden 🙂

      1. Takker for det 🙂 Ok får sjekke det opp ! Kommentarer får man ta innimellom viktigst å komme inn i blogginga i første omgang 🙂 Klem til deg <3

    5. Hun hyggelige Hanne Mari på support sa at når BILDENE kommer, når det ikke holder å huke av, da betyr dette den har hengt seg opp. Kunne visst hjelpe å logge ut, og inn igjen.. Jeg maser og klager om alt. Og hun er gull verdt hun Hanne Mari. Hun har også gitt meg “oppskriften” på å legge inn statistikk. Men det tør jeg ikke ennå. Vond som et langt år. Virket vanskelig 😮

    6. Det blir nok bedre etter hvert får vi håpe. Mye som skal på plass, og det er kanskje bedre de bruker tid i stedet for å krasje alt.
      Nå er det som i gamledager og det tar tid å blogge, legge inn kommentarer og se om man har fått svar hos andre. Skikkelig
      tungvindt, men vi gir oss da ikke enda. Her er statestikk på plass og det var da noe bedre å få litt oversikt.
      Ha en finfin dag. Klem 🙂

    7. JA i dag har det vært ille…så mye biler og trafflys osv…pjuu…men var ikke sånn for noen dager side…MEN navn og blogg osv..ligger jo lagret når jeg begynner å skrive..så slipper skrive alt..men må plugge det inn da….Ser over at Jernbanefrua sier det kan tas vekk..så skal jammen se på innstillinger….

      1. Noen ganger er verre enn andre ja ! På pc er det lagret, og bare å trykke på hos meg, men ikke på Ipad..går sikkert an å ordne .. 🙂

    8. Helt enig. Det der bilde kryss ut greien før du kan sende en kommentar, det er helt håpløst. Det irriterer meg grønt. Vi får krysse fingrene for at di finner på noe annet snart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg