Hadde “falt ut” av topplista i dag..

Tok en titt på forsiden av Blogg.no på morgenen i dag… Så at jeg ikke var kommet med på topplista selv om jeg hadde flere sidevisninger en mange som sto der. Nå har det ingen betydning for meg som ikke tjener penger på bloggen.. Men rett skal være rett..

Veldig greit å sende meldinger til suport.. Fikk til svar at de takka for at jeg sa i fra..og at det hadde vært noe plunder med Googel Analitick hos dem..så di skulle se på det..

Og da jeg sjekka nå “var jeg på plass”..

Bilde fra tidligere..illustrerer liksom at jeg “kaver”meg opp på lista igjen..hehe.. #blogg #toppliste

 

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Bra du sa fra. Ja, rett skal være rett 😉 Jeg har egentlig ikke alltid forstått meg helt på de talla på lista, for hos meg har det sjelden stemt. Men måtte sjekke nå, og du har visst fått meg på lista også, hehe. Tror ikke jeg var der tidligere idag.

      1. Ja det bør være riktig.. Stemmer ikke helt med min graf heller..men sånn ca.. 🙂 Så bra..ja di gjorde nok om på hele lista.. 🙂

    2. Ja viktig å si i fra. Jeg stussa veldig på morgenen i dag da du ikke var på lista. Skjønte ingen ting. Titta og og ned flere ganger. Så bra det ble retta opp.

      1. Så bra du lurte på meg..hehe.. 🙂 Ja greit å gi beskjed selv om det ikke har noen stor betydning når man ikke tjener noe på bloggen..

    3. Jeg sa også i fra, for den har vært sånn siden tirsdag faktisk. Fikk samme svar. De takket for henvendelsen. Og sa at det var Google Analytics som var problemet. Jeg ligger jo lenger nede på listen som regel, men det skal ikke være TULL med systemene. Det er min greie liksom 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg