God natt fra Mjøndalen !

Skal ikke skryte av at Mjøndalen har verdens flotteste sentrum..men jeg liker meg her jeg ! Også er det jo pynta litt fint med slike lyssøyler på “torget”da.. Noen sjarmerende kafeèr har vi jo også..og flott ved elva og skogen som ligger rett ved er det så absolutt..

Nå har jo Mjøndalen som før lå i Nedre Eiker blitt en del av Drammen… Om jeg liker det er en ting…men livet går videre uansett, så får bare håpe det kommer NOE positivt ut av det !

God natt og god helg !

#Mjøndalen

14 kommentarer
    1. Kjempefint med kreativ lyspynt synes jeg. Her i min by lages det til en helt ny park som virkelig skal pynte opp. Jeg gleder meg til det blir ferdig. Koselige kafeer og sånt er utrolig kjekt. Det er hyggelig å ta seg en pause på sånne steder ♥
      Kommunesammenslåingen er nok ikke like kjekk for alle, men så blir man vant til det likevel etter en tid. Her hos oss ble vi slått sammen med en kommune hvor raskeste veien er å ta båt 😉 Så hvor positivt det var er ikke godt å si, men vi har valgt det selv. Jeg stemte for den kommunen, fordi en av mine beste venninner bor der, men vi møtes ikke så ofte dessverre. Kanskje det blir lettere nå når vi plutselig bor i samme kommune 😉
      Ha en god helg fine du ♥ Klem ♥

      1. Fint med noe som lager litt liv og atmosfære ja.. 🙂 Skjønner ikke helt all denne sammenslåinga..men så lenge vi ikke merker noe i hverdagen går det greit.. Ja da får vi håpe dere treffes oftere..hehe.. 🙂 Klem og fin helg videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg