Gina tricot ..fra topp til tå ! (Antrekk 50+)

Jeg sier jo Gina trikå..så da rimte overskrifta..hehe… Men altså , fant ut at jeg hadde noen klær fra GT …så da ville jeg lage et lite antrekksinnlegg med di klærne. Svarte buksa, genseren og veska er fra i høst..det andre har jeg hatt fra før… Skoletter er ikke derfra..så det med topp til tå stemmer jo ikke helt..bare nesten !

Før gikk jeg veldig mye kledd i svart, ikke så mye nå lenger ..men det er jo litt tøft da.. (bilde ved Drammen teater )

 

Jakka har jeg hatt nesten et år, men typisk meg blir det meste jeg har hengende i skapet..helt til jeg lager et blogginnlegg.. Men liker den litt militære/guttete stilen på den..

 

Ser ut som jeg skal på “trimmen”eller noe sånt..men artig med litt pynt i håret..i allefall på bilder.. Her har jeg lavere skoletter enn på øverste bildet.. #ginatricot #antrekk

 

10 kommentarer

Siste innlegg