Gårsdagens “location-jakt”..

I går tok jeg jo som jeg skrev HER med meg kameraet og kikka litt etter noen steder det kunne være gøy å ta noen antrekksbilder . Gikk bare rundt et lite område på strømsøsiden av Drammen, der jeg vet det kan være noen artige vegger..

Bildene her er på ingen måte antrekksbilder altså, bare tatt i full fart for å sjekke hvordan lyset og fargene ble på bildene, på disse stedene..   Normalt om jeg tar slike bilder der det er mange folk, finner jeg bare et sted å sette kameraet på, men det gir jo noen begrensninger. Så nå tok jeg med kamerastativet noen som føles litt “kleinere”når en holder på alene å tar bilder av seg selv…

Fikk noen kommentarer også..som jeg skriver om under bildene her..   Hører gjerne hvilke to av disse stedene du syns hadde egna seg ekstra godt til noen antrekksbilder..   Innlegget er ment litt på gøy, så jeg fisker ikke etter om dere syns jeg er fin altså..hehe.. Her er bussterminalen like ved, og en mann som passerte da jeg knipsa bildet sa… du er så pen atte.. tror jeg skal stå der å ta bilder flere ganger gitt !

 

Litt mye rot bak, greit å ha sjekka før en skal ta “fine” bilder..

 

Kul skygge i alle fall…

 

Fin vegg , men litt sølete på bakken foreløpig.. Her gikk et par forbi, og han spurte…Blir det bra ? Jeg svarte ..Blir fine farger i allefall..

 

Tja ! Kunne jo passe å ta bilder her om jeg var sulten …

 

Så måtte jeg snu pannebåndet for å få litt variasjon i bildene..hehe..

 

Mursteinsvegg kan jo passe til enkelte klær..

 

Her skulle en mann passere meg på fortauet, og spurte om han skulle gå foran eller bak kameraet.. Jeg svarte ..Bare gå du..og når han hadde passert..nå ble du med på bildet..hehe..

 

Mann som passerer..

 

Med pannebåndet på snei.. #foto #mote

16 kommentarer
    1. Dette var ett veldig koselig innlegg, og måtte flire av teksten. Såg det for meg med de som gikk forbi, hehe. Jeg kjøpte nylig kamerastativ selv. Men vet ikke om jeg hadde vært like tøff som deg å ta der det var folk, hehe Men hvorfor ikke. Den skyggen var utrolig tøff, og mange fine farger på veggene! 😀 Og du var “så fin atte”, sporty og fresh!

      1. Så bra du likte det 🙂 Litt kleint ja, men enklere nå enn om jeg har “pynta” meg..Tenker å øve meg på å blåse mer i hva folk tenker.. Kul skygge ja..:) Hehe..takk <3

    2. Gøy å lete etter fine steder å knipse på. Og det er mange fine steder. Jeg ser ofte ting etterpå som jeg ikke har “passet på” godt nok.. At det er noen søplekasser i nærheten osv.. Mursteinsvegger er flotte saker, det liker jeg. Det er farge, men rolig hvis man vil klærne skal synes mest 🙂 Morsomt med litt samtaler med folk da, men skjønner kleinheten. Som når jeg spretter rundt med rottene, later som ingenting men LITT rart 😀

      1. Ja det kryr jo av steder.. kjedelig når en liten “stygg” detalj ødelegger bildet.. Mur er bra, eller jeg liker variasjon best da.. Ja men det kleine er det jo mest en selv som tenker på..di som passerer syns nok bare det er litt gøy.. 🙂 Klem <3

    3. Syns du er tøff jeg, som tør å drasse rundt med kamera og stativ midt i byen😊 Du fant jo mange fine plasser 😊😊
      Fine bilder du har tatt.
      Ha en god helg med fridager🌷

    4. Litt rustikk mur og fine vinduer gjør seg jo godt, og er rolige bakgrunner. Men den fargerike veggen gjør seg også virkelig godt ♥
      Jeg er vel der at jeg tar sånne bilder i skjul, uten stativ. Synes du er knalltøff ♥ Kanskje jeg også skulle våge å ta stativ med hvis jeg vet at jeg vil ha noe mer enn bare portrettselfier? Har meg en liten utfordring der 🙂

      Lykke til med knipsinga ♥

      1. Takk for tilbakemeldingen 🙂 Ja det er litt “kleint”..men mer muligheter for varierte bilder om man har med stativet (noen ganger).. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg