Gårsdagens himmel..og naboen var på nyhetene !

Jeg syns det ofte er så  vakker himmel for tida..og det gjør jo ikke noe ! I går var det slik igjen og da må jeg jo en tur ut på verandaen og knipse noen bilder… Og fra “utsikten” vår ser vi ned på en hage der di i flere år nå har stelt skikkelig i stand til Halloween.. jeg kjenner dem ikke, men vet det bor barn der så det er jo koselig..

Bilder blir jo ikke så bra på kvelden…men vakker himmel var det..

 

Her kan dere skimte hagen med lys og Orange saker og ting..men det aller meste er bak trærne..

I går hørte jeg dem bli intervjuet ang dette på nyhetene.. hørte ikke fra begynnelsen, men fikk med meg at di stadig kjøpte litt nytt og at mange var innom for å se eller var med for å feire.. #mjøndalen #blogg

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg