Gårsdagens “franske” date i Drammen

I går ble det kaffe i Drammen igjen ! Valget falt på La Boulangerie som drives av et ektepar fra Frankrike. Daten min var den samme “gamle” og gode norske mannen min…

Det er alltid mannen som bestiller….og betaler ..

Koselig sted med gode varer..og fint ute på en varm sommerdag er det også.. Øya mine er fortsatt preget av allergi, men ikke så ille som ved påsketider..

 

Før vi handla mat og dro hjem rusla vi en tur bortom torget..

Og mannen prøvde hatt..

 

#drammen #laboulangerie

16 kommentarer
    1. Koselig 🙂 Herlig å se og følge med litt hvordan dere koser dere sammen 😀 Veldig fint i Drammen, husker nesten ikke noe fra da vi var noen ganger på slutten av 60 tallet 😛

    2. Det så ut til å være en veldig koselig lørdag. Den tradisjonen dere har om lørdagen skulle jeg gjerne adoptere, men har så langt vært litt vanskelig å få til 🙂
      Han kledde hatt han daten din da 😀
      Allergi er ikke noe gøy. Så langt har øynene mine klødd litt, men det synes ikke så veldig så langt. Er veldig tett i nesen da, så det er ikke så gøy. Håper det bedrer seg for deg snarest ♥
      Fortsatt god helg til deg og din kjære ♥ Klem ♥

      1. Koselig formiddag 🙂 Vi har så si aldri noen andre planer ..så om jeg ikke er sengeliggende blir det kaffe på lørdager :)) Hehe..ja kunne jo ha brukt det ! Syns det går lettere med allergien nå enn på de varmeste dagene da det så ut som alt ble grønt i løpet av noen timer… Klem og fin dag videre <3

    3. Det er koselig der. Har vært der noen ganger men lenge siden sist. Ligger vel i det samme bygget som det gamle badet i Drammen lå. Slike bondens barket er det flere steder, mye kortreist mat der og lokal bryggerier har vel utsalg der. Det er blitt en tradisjon og en sosial greie for mange.

      1. Trivelig sted med gode varer 🙂 Koselig å ha noe slikt i byen.. Husker godt innebadet..og kafeen /bakeriet på andre siden av gata 🙂 Vi kikka ikke i bodene men fint for folk å kunne handle på slike marked..Og selv om vi ikke er med på så mye så er det fint at det foregår litt på torget ..skaper liv i sentrum :))

    4. Kjempefin kos og hyggelig lørdag for dere. Artig med sånne kaffeinnlegg og bybesøk. Får innblikk i andre steder enn her hjemme. Masse å lære 😀 jeg elsker å lese om spisesteder og cafeer og restauranter…😀Kos deg videre..😀

      1. Takker 🙂 Som du vet er det ikke så mye annet vi har av planer i helgene..så koselig å få til dette 🙂 Moro du liker det..liker slike innlegg jeg også 🙂 Klem <3

    5. Uff, sliter du med allergi også. Da ønsker jeg deg godt bedring.
      Ellers er det så hyggelig å lese om det du og mannen din gjør, disse lørdagsturene og det at dere tydeligvis er veldig snille mot hverandre. Kjenner jeg blir glad av å lese om det <3<3.

      1. Ja reagerer når Bjørka spretter men nå er den jo snart ferdig med å “grønnes”.. Takk 🙂 Vi liker å finne på småting sammen og en kaffe i Drammen på lørdager skal det mye til før vi hopper over.. <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg