Fra 1,75 til 1,57…

Ikke noe galt i å være 1,57 altså.. men jeg er 1,75…. Men på det nederste bildet her syns jeg at jeg ser veldig lita ut..og har ganske korte bein..og det har jeg heller ikke… I grunnen var di lange beina mine mitt største “problem”som barn/ungdom… Fikk stadig kommentarer på om jeg var” født gjennom et sugerør”..eller da jeg sto ved en stolpe husker jeg en som sa… “hadde du stått bak den stolpen hadde bare øra syntes..”

Tenkte aldri på det som mobbing..bare erting..

Men det gjorde sitt til at jeg prøvde å krype sammen å gjøre meg så lita som mulig.. Men selvbildet mitt var uansett ganske bra det !

Nå liker jeg beina mine..men skulle ønske at jeg aldri hadde krøka meg sammen, for nå har jeg så dårlig holdning..pga den “bøyde”nakken…hehe..  (ler av det til tross for at den nakken plager meg hver dag..mest for at den gjør vondt)

Bildet her er fra ca 6 år siden ..da vi bodde i huset.. Og innlegget handla om voksen dame og kort kjole.. Det innlegget finner du i linken her_kan_50_bruke_lrkort_  Veldig mange kommentarer fikk jeg også…

 

Bildet under her er tatt med mobil nå på fredag…Litt artig å “prøve meg” som lita også..

22 kommentarer
    1. beina dine er helt perfekte,merkelig hva vi egentlig tenker om egen kropp når vi er yngre :=)mitt hemsko var att jeg var så hjulbeint,da jeg var ung ønsket jeg meg tykke lår som kunne fylle igjen hullet så det ikke syntes att jeg var hjulbeint :=)

      1. Takker <3 Ja tror alle hadde noen komplekser eller ting di hang seg opp i ved seg selv.. selv di som virka helt "perfekte"sett utenifra..

    2. Fra 175 til 157 er en historie i seg selv. Men den bør du ikke dele med andre. Fine bilder og gode friske bein er viktig. Ha en fin kveld.

    3. Uff det er stygt å le, men jeg synes jeg ser en stolpe med to ører som stikker ut…. Det første bildet ser det nesten ut som du når helt opp i taket.

      1. Hehe.. ler av det jeg også nå 🙂 Ja der hadde jeg på sko med hel.. men tror det er 2.40 opp til taket så nådde ikke helt opp..hehe..

    4. Synes du har flotte ben på alle bilder! Det ser jo veldig fint ut når en skal vise klær!🥰Synd at så mange jenter bøyer nakke/rygg fordi de synes de er for lange eller for lubne. Jeg trodde at jeg hadde lange ben til jeg var over 40. Mor sa det var fint å ha det. Dessuten hadde storesøstra mi det. Etter hvert har jeg innsett at mine ben bare er middels lange, og knapt nok det! 😉

      1. Takker så mye <3 Ja det er jo ingen vits å "krype sammen"… fin holdning uansett kropp funker jo best 🙂 Hehe.. middels er bra.. og du er jo flott du da <3

    5. Flotte ben, på en flott dame!😍

      Ja, komplekser hadde nok flere av oss som unge. Dumt det er sånn den tiden sol skal være den beste.
      Godt vi vokser av oss noen av kompleksene 😘

      1. Takker <3 Ja det hører vel ungdommen til å være misfornøyd med ett eller annet ved eget utseende.. samme hvor "flott "man er.. <3<3

    6. Ja, det var ikke de fineste kommentarene, selv om det sikkert ikke var vondt ment. Men mange missunner nok de bena dine idag. Trist du sliter med nakken. Jeg er ikke så høy, men kunne nok likevel jobbet med holdningen. Og jeg synest man kan gå i lårkort kjole uansett alder, spesielt når man kler det godt..

      1. Barn og erting er vel sånn det alltid har vært.. det er når det er noen som får “gjennomgå”hele tiden at det blir mobbing syns jeg..:) Ja fin holdning er flott uansett høyde det.. 🙂 <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg