For godt til å være sant ! Og litt om kommentarer og likes og “sånt”

Nå har jeg kommentert hos tre bloggere her på blogg.no i dag…uten å måtte fylle ut adresser osv..håper det varer , for det gjør det jo mye enklere å legge igjen en kommentar !

Også ..når jeg er litt borte fra bloggen…svarer jeg på kommentarer jeg har fått når jeg er “aktiv” igjen..men om det er mange, blir det korte svar. Jeg kan muligens overse noen også..men det er IKKE meninga..

På FB deler jeg ut en del likes (siden jeg tenker at om jeg først har sosiale medier så kan jeg like godt vise at jeg “er der”..) Noen ganger kan det være på noe som kanskje ikke har et hyggelig innhold..så da betyr et likes bare at jeg har sett innholdet, ikke at jeg liker at folk ikke er i form osv..

Ønsker alle ei fin ny uke i samme slengen !

#foto #blogg

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Aha,, ja det ser jeg jo nå 😀 Så bra, det kommer seg,, det kommer seg. Og en ting skal du ha, du er utrolig dyktig å kommentere 😀 Jeg prøver så godt jeg kan, men det glipper nok et og anna innlegg. I dag får jeg neppe gjort så mye her inne. Driver og pakker og ordner 😛 Ha en vakker uke 🙂

      1. Håper det varer 🙂 Ikke så “flink” som før..men du vet jo selv at det ikke er så enkelt på dette nye..men jeg syns det er hyggelig å vise at jeg leser.(selv om jeg ikke kommenterer hver gang )Ja dere skal jo ut på tur..håper på litt oppdateringer fra det :)) Fin uke du også 🙂

    2. Vi tenker prikk likt vi to ang. likes og kommentarer 🙂
      Og ja, jeg fikk nesten lyst til å sprette champagnen da jeg oppdaget at jeg ikke trengte å bale med å fylle inn alle adressefeltene hver gang lenger. Så utrolig mye lettere å kommentere nå ♥
      Fine mandagskvelden til deg ♥ Klem ♥

    3. Jeg så det med utfyllinga, herlig 🙂 Jeg er også på Facebook og liker litt innimellom, og tenker litt på dette med LIKES , som du sier. Ikke fordi jeg LIKER at folk har det vondt, men ikke alltid man finner gråte-fjesene osv.. SKjønner hva du mener. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg