Folk er mer enn det du ser ..(..dagens lunsj og lesestoff..)

Risengrynsgrøt spiser jeg nesten uten unntak på lørdager. =Oslo kjøper jeg av og til , så også i februar.. Syns det har blitt et fint fokus på det at “folk er mer enn det du ser “..med program som Petter uteligger for eksempel…

Jeg er ikke av di flinkeste til å stoppe opp å prate med folk. Ikke di som ser “slitene” ut ..men heller ikke di som ser “vellykka” ut…det handler mest om at jeg ikke er så veldig sosial av meg..

Men når jeg kjøper blader som dette, prater jeg alltid noen ord med di som selger. Om helt vanlige ting som fotball eller allergier bl.a, noe det er di som har begynt å prate engasjert om..

Nå syntes jeg dette nr. med bildet av Morten Ramm viste ekstra mye at folk kan være litt annerledes enn sånn man stort sett oppfatter dem..

Her har han jo et alvorlig utrykk i øynene og jeg har jo bare tenkt på ham som en “tøysekopp” . Nå står det i artikkelen at han ofte ler og tøyser på det private også..

Men at folk smiler og ler betyr jo ikke at di ikke også kan ha et alvor i seg.. #blogg #blogging

 

10 kommentarer
    1. Jeg kjøper =Oslo fra en fast person som står nede på Bryn senter. Begynte med det da en tidligere barndomsvenn, som ble narkoman i tidlig alder, dukket opp ned i Oslo med en bunke blader. Han ble det også laget et tv program også, selger … husker ikke nr. Dessverre så døde han som følge av det harde livet han hadde og fortsatt levde 😥

      Jeg er fortsatt totalt anonym, i alle fall for meg, på blogg.no og på bloglovin. Vet ikke hva jeg har gjort galt jeg!

      1. Er jo mye å lese i bladet også 🙂 Ja et slikt liv tærer vel ekstra på kroppen..leit ! Så dumt, da må du spørre support, skal jo ikke være sånn..Har du prøvd forskjellige nettlesere (om du har flere ) Jeg har to så “trøbler “den ene prøver jeg den andre 🙂 Lykke til med det <3

    2. En stund siden jeg kjøpte det magasinet der men det skal trolig ikke legges ned med det første håper jeg. Morten Ramm er en dyktig fyr, jobba både for NRK og TV2 tror jeg. Så dett er en fyr jeg liker godt. Grøt spiser jeg ofte, hos mine foreldre spiser man slik grøt hver lørdag kl 12.30. Det er fast hver lørdag og jeg har det vel derfra. Men jeg ikke spist grøt i dag, men grøt er godt og som jeg skriver spiser jeg det ofte. Hva jeg skal spise i kveld tar jeg på sparket. Ha en fin kveld.

      1. Nei tror det er fint for di som selger det å ha denne jobben 🙂 Ja liker han jeg også selv om han kan bli litt “mye”av og til..hehe.. Jeg er også vant med grøt på lørdager fra barndomshjemmet 🙂 Håper du finner på noe god mat til kvelden..blir biff her i dag. Kos deg :))

    3. Fin tradisjon med grøt på lørdager. Og ja, folk er mer enn “hva man ser” Flott du kjøper det bladet og prater litt da synest jeg 🙂 God lørdagskveld!

    4. Det er SÅ sant! Alle er mye mer enn det man ser (eller tror man ser), og alle mennesker har interessante historier bare man begynner å snakke med dem 🙂 God kveldsklem

    5. Herlig…
      Folk er ikke akkurat det du ser hele tida..
      Jeg er delt… Prater med alle jeg ser nesten… Hehe…
      Men tusler mye alene her hjemme… Liker ikke folk i sofaen her hjemme… Men ute ååå det er topp..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg