Følger ikke moten…men følger med på moten !

Jeg liker å se i moteblader, men mest for kosens skyld og litt som inspirasjon til å bruke det jeg allerede har i skapet.

Veldig ofte har jeg lignende klær som minner om det jeg ser i bladene.. ikke prikk likt ,men i samme farger eller stil..

Jeg har vel egentlig hatt samme litt enkle, sporty stil bestandig…og holder nok på den selv om trendene skifter ofte..

Og litt forsiktig variasjon kan jo være gøy !

Kjøpte en Grapefrukt i dag for første gang på flere år…og den var sååå søt og god…

 

Som dere ser ligger jeg godt an i forhold til vårmoten…hehe.. #mote #klær

 

14 kommentarer
    1. det gjør du helt klart :=) men jeg liker no best dongeribuksen du har på deg,erikke helt fortrolig med slengen ennå.Merkelig det ,for da det var sleng skulle iallefall ikke jeg ha smal bukse,og nå er det omvendt,vi blir fort vanedyr

    2. Så fint at du finner inspirasjon i blader <3 De to bildene av deg er kjempefine!
      Må innrømme at jeg ikke leser blader. Når jeg kommer meg ned i ønsket vekt, DA skal jeg nok kjøpe noen – for å få inspirasjon til nye klær 😀
      PS: Rød grapefrukt er en av mine favorittfrukter. De smaker fantastisk <3

      1. Jeg orker ikke lese så mye bøker..må ha noe jeg bare kan bla litt i 🙂 Tusen takk du 🙂 Ja nå skal jeg kjøpe mer Grapefrukt altså <3<3

    3. Du trenger ikke kjøpe noe… Har jo alt du. Jeg ser etter en litt tynn knallgrønn Polo genser i bra kvalitet.. Finner ikke. Flotte bilder hos deg og den frukten må jeg kjøpe. Så digg ut… 😀

      1. Nei trenger ikke kjøpe..men blir vel et par plagg til sommeren vel ! Ikke sett, men du får fortsette “letingen”..:) Smakte så godt 🙂 Takker <3

    4. Ja, du ligger skikkelig godt an i forhold til vårmoten 😀 Herlig! Jeg har mye i skapene, burde dra fram og bruke om igjen. Men har mye “tøys” også, som ikke sitter fint på. Men gitt bort mye til Hennes og Maurits faktisk 🙂 klemmer og fin kveld <3

      1. Ikke sant..hehe.. 🙂 Ja man kan jo bruke det meste for jeg synes bladene er fylt av alle mulige farger, mønstre og fasonger.. Sånt som ikke sitter sånn nogen lunde pent, bare fyller opp i skapene.. Klem tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg