Fire fine høstantrekk (Antrekk 50 +)

Nå har jo ikke alle folk lik smak da.. men jeg syns i allefall di er ganske fine ! Som jeg har nevnt før går jeg så si alltid litt “lurvete”kledd for tiden, .. (bortsett fra på bilder)..klærne er rene da..hehe…pynta meg jo oftere før jeg blei syk, da var det jo stadig noe sosialt jeg skulle på.. litt om det i linken herparty-jenta

Men jeg (tror i allefall) at jeg klarer å kle meg på en ok måte om det trengs..og jeg har funnet min stil.. som stort sett er litt sporty/klassisk..

Jeg har en god del klær, kjøper litt nytt innimellom og har masse som jeg har hatt lenge.. På bilder bruker jeg nytt og “gammelt”om hverandre og da kan man variere antrekket så det ser litt “nytt”ut..

Skriver kort under bildene..

Om du selv skulle brukt et av antrekka her..hvilket hadde vært mest “deg” ?

Dette er klær jeg har hatt lenge.. og er en stil jeg liker godt..

 

Denne kjolen fra step In er fra i høst..og veldig god å ha på.. Merket er #parttwo

 

Buksa her er ny og kjøpt påYlvia ,og er utrolig behagelig å ha på.. kjøpte ei lys med sleng også..men har ingen bilder av den enda.. Ylvia holder til i lokaler i Drammen, men har også en nettbutikk ..

 

Dette antrekket kjøpte jeg på Step In forrige høst .. litt fint med lyse klær til høsten også..

 

#antrekk #blogg

 

18 kommentarer
    1. Her var det mye lekkert, både i stil og farger. Nr 1 er nok meg tenker jeg.
      Mye fint og du kan bruke alt! Likte også den lange vesten <3

    2. Du passet jo utrolig godt den røde kjolen! For min del ville jeg nok tatt antrekk nr. 1
      Jeg tror nok du er like pen i “lurvete” som du er i annet…:) jeg har inneklær og uteklær…:)

      1. Takk så hyggelig 🙂 Tusen takk.. jeg kler nok best antrekk som ikke er for søte og jålete.. 🙂 Inne blir det stort sett pysjamas på meg nå på høsten i allefall 🙂

    3. Flotte antrekk på en flott dame. 🤗 Dette er du dyktig på, det er det ingen tvil om. Tusen takk for at jeg fikk bivåne fra sofaen. 🤗👏🤗

    4. Flotte antrekk alle sammen i en stil jeg godt kan like selv. Jeg er jo en som bruker bare jeans, og matcher opp med forskjellige t-shirts og korte/lange cardigans 😊

    5. Mange flotte bilder. Jeg likte godt det antrekket med hvitt og brunt, det var du fin i. Ja, du var også fin i de andre antrekka.. 🙂 Du kler skinnjakka. Likte bakgrunnen på det første bildet og siste bildet. Og for ett stort fint fargerikt blad. Klem <3

    6. Herlige høstfarger og bilder av lekre klær 🙂 Det blir mer og mer 80-talls look har jeg sett…. morsomt det….. Vi finner jo alle vår egen stil og går for den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg