Fint skarre værra ! Og jeg er tilbake på kvinnedagen..

Nå er det ei uke siden siste blogginnlegg hos meg , HER kan du se det.. Også traff jeg på kvinnedagen med å “starte opp igjen “da gitt.. Personlig har jeg ikke noe stort forhold til kvinnedagen…men tenker at det har blitt gjort viktige kamper mot kvinneundertrykkelse og urettferdighet i åras løp…og det er jo bra !

Jåla opp mellommåltidet litt i dag, ikke fordi jeg er så fin på det..mer fordi jeg ikke har så mye annet å drive med (orker å drive med..nok å gjøre om det var det det sto på altså…)… Heldigvis har jeg en mann som tar det grøvste av husarbeidet etter at jeg ble syk (ME).. Tror jeg skal feire ham litt i dag jeg…eller det blir vel “feira” med et kafè- besøk i morgen tenker jeg..

#kvinnedagen #matprat

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Så koselig at du er tilbake! <3 (Tittet litt innom i ferien noen ganger også.) Gratulerer med kvinnedagen! 🙂
      Det var ett veldig fint bilde. Jeg likte veldig godt fargene og detaljene! Du er flink til bloggbilder, til og med til lunchen! Håper du og din mann får det fint på cafe imorgen. Høres ut som en veldig fin tradisjon! 🙂

      1. Takk så hyggelig sagt 💗 Moro å gjøre litt ut av sånne hverdagsbilder syns jeg..da har jeg litt å pusle med også… Blir nok kos med cafe-besøk.. 😘

    2. Kvinnedagen betyr ikke noe for meg, litt flaut å si kanskje … Greit med en bloggpause innimellom. Jeg sliter litt med denne blogginga etter at vi ble flytta. Alt er så mye mer tungvint. Føler vi har glidd fra hverandre alle vi som var i feeden der inne.

      1. Samme hos meg, men har nok vært viktig å ha noen på “barrikadene”.. Har blitt mer tungvint å kommentere..men lage innlegg går greit syns jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg