Fine “uterom”..

Som dere som “følger”bloggen min vet er antrekksbilder en hobby jeg har ..og liker godt… Ikke for å vise hvor “flott”jeg er.. men fordi jeg syns det er gøy å skape et fint/artig bilde… Det blir ofte på di samme stedene.. som Fossesholm herregård i Vestfossen og Sorenskrivergården i Hokksund.. dette er di enkleste stedene å kjøre til og man kan holde på litt for seg selv.. sånn stort sett !

Disse bildene er tatt forrige uke på Fossesholm..

Liker slike historiske omgivelser veldig godt.. selv om jeg ikke kan så veldig mye om historien om stedet… Sånn er det bare ..noen er mer glad i foto enn historie..hehe.. (liker å lese meg opp LITT på steder i nærheten da )

Nyklippet gress var det også..

 

Fine blomster..

 

Bare “gamle”klær i innlegget her.. men har kjøpt en ny kjole (igjen)også.. kanskje jeg lager et innlegg med den etterpå..

 

#landlivet..

 

Holder du ikke på med “antrekksbilder”så anbefaler jeg deg å begynne med det ..gøy for “gamle damer “også..

 

 

#fossesholm #vestfossen

13 kommentarer
    1. Veldig gøy for gamle damer også 😀 Jeg synes det er kjempegøy 🙂 Finne fine steder som passer, finne uttrykk og måter å ta bildene på, veldig gøy. Fine bilder du hadde her også <3

      1. Ikke sant..blir ikke mer moro enn man lager selv heter det jo 🙂 Ja fine plasser..Liker urbane bilder også..men litt mer styr å få det til når en tar bilder selv.. folk over alt liksom… Takker <3

    2. Antrekksbilder…jeg må finne meg et sted hvor jeg kan ta bilde av meg selv uten mange folk. Jeg synes det er artig når jeg ser på.deg🥰 Og du er virkelig fin:)

      1. Ja best å kunne holde på litt i fred..selv om man må “tåle”å bli sett av noen om en ikke tar bildene hjemme 🙂 Du harogså mange fine bilder av deg i fine klær syns jeg… Og tusen takk <3

    3. I desse klærne var du jo aldeles nydelig 🙂 Gjør ingenting om det ikke er nye klær. Ofte husker jo ikke folk det uansett.. Og man kan sette sammen antrekka på så mange måter. Fin grønnfarge og skjørt, og siste bildet av deg var kjempeflott.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg