Ferien over for denne gang

På mandag starter mannen å jobbe igjen, etter fire ukers ferie.. To overnattingsturer har det blitt i løpet av ferien, og ellers noen småturer med bading og kafèbesøk.. blei en liten Oslotur til også..(jeg hadde jo en med Frodith ) .. Fra jeg var med Frodith kan du lese mer om her..garsdagen-med-frodith

Bortsett fra siste uka nå har det vært mye sol og varme, så sommeren har vært fin den, men greit med “vanlige”dager også..

Måtte ha et bilde med litt “feriestil”syns jeg..og da passer det jo bra med en stråhatt !

#blogg #hokksund

14 kommentarer
    1. Har starta med litt ferie nå. Den ble startet med soft-is i Pølsesvingen her i byen. De starta med en isbod på venstre side når man kjører oppover mot Gulskogen Gård. Mye folk der og god is. Ellers tar jeg alt på sparket, men tar nok en tur til Oslo, mulig en tur til Son og en dagstur til Sørlandet men intet er bestemt. Ha en fin kveld.

      1. Har sett den boden ja..men foreløpig ikke stoppa der..men da vet jeg at isen er god så da får vi se om det ikke blir en softis før sommeren er over 🙂 Greit å ta turer på sparket ..Son er fint syns jeg .. Kos deg uansett hva du finner på.. Takk det samme 🙂

    2. Du kler veldig den hatten altså og så fine blomster på buksene. Ja, nå er det tilbake på jobb igjen. Sånn er det, men får kose seg mest mulig allikevel. Håpe på det da 🙂 klemmer og fin kveld.

    3. Supert slutt på ferien bilde! Jeg må også si meg fornøyd ned sommerværet selv om vi har hatt det litt kaldt.. men regnet lite så kan ikke være sur akkurat…;)

    4. Så fint et antrekk, plutselig oppdager jeg at jeg ikke har fått lest hos deg på en stund, så nå prøver jeg å gjøre noe med det <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg