Fått dilla på podkast..

Nå har jo podkast vært “populært”en stund… Jeg hørte på min første for et par mnd siden.. og nå hører jeg stort sett på fra 2-4″episoder ” om dagen.. Favoritten akkurat nå er SÅNN ER DU med Harald Eia og Nils Brenna.. Der ulike kjente gjester har tatt en personlighetstest og så snakker di litt rundt det… Det er mange episoder så jeg plukker ut di jeg syns virker mest spennende..

Ellers har jeg hørt på.. Jan Thomas og Einar blir venner.. Må på behandling.. med Morten Ramm.. God bedring.. med bla… Else Kåss Furuseth og Peder Kjøs..

Hvordan har du det mann .. med Erik Follestad syns jeg også er ganske bra…

Liker IKKE så godt sånne “fjåsete” “damepodder”.. Men det er jo sikkert mange podkaster jeg ikke har hørt enda som er bra… Enn så lenge har jeg nok med å høre på mine favoritter !

 

Bildet her er et skyggebilde jeg tok for et par år siden… Har ikke sånt headsett nå altså.. nå går det i trådløse “plugger”i øra..

#podkast #blogg

10 kommentarer
    1. Jeg har ikke hørt mye på podcaster, bare såvidt på noen. Man må jo finne det som fenger og interesser en selv. Jeg tror jeg kunne likt de du nevnte her. Takk for tips. Og veldig stilig bilde!! ..Og må legge til jeg liker godt Else Kåss Furuseth, sprudlende og ofte interessant å høre på.

      1. Ja det er jo mye forskjellig å velge i..jeg liker veldig godt slike der det er folks personlighet og mennesketype som er tema.. 🙂 Takk, ja syns det bildet passa bra til innlegget… Klem <3

    2. Herlig bilde! Så fint du har funnet noe som gir litt mening og du liker! Jeg orker stort sett ikke lyd på øra..Så det holder jeg meg unna. Men kan hende jeg prøver litt i ny og ne! Det som fenger meg er slikt med økonomi og rundt der. Aksjemarkedet – det har jeg hørt på litt, men en stund siden nå.

      1. Tusen takk, fant ut at det passa å bruke det i dette innlegget 🙂 Ja det er nok ikke det beste for deg..Økonomi i litt i “din gate”ja.. ikke helt meg..selv om jeg har orden på økonomien..hater jeg tall og regnskap..hehe.. Klem <3

    3. Ja jeg hører at slike podder er skikkelig bra, men jeg liker ikke lydbok engang. Det er så mye merkelige stemmer, så snakker de sakte eller for fort eller har merkelig dialekt. Jeg liker mye bedre å lese ting selv.

      1. Kan skjønne hva du mener.. Men pga nakken min orker jeg ikke sitte bøyd ned i ei “ekte”bok så ofte.. og da er det fint med lyd på øret… <3

    4. Jeg er veldig glad i podkast. Hørt mye på “Webpsykologen” med Sondre Risholm Liverød og Ånd og vitenskap med Lilli Bendriss og Camillo Løken. Veldig fint at en har mulighet til å høre på det en ønsker. Har også fått anbefalt “Kongerekka” fra flere. Den er med Are Sende Osen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg