Farger og mønster på salg ! (antrekk 50 +)

I dag var jeg en tur oppe på Step In i Hokksund, (som jeg har skrevet om flere ganger før HER b.la )for å kikke litt på salget . Jeg har i grunnen alt jeg trenger..og mye mer !

Men så er det hyggelig å fornye seg litt også da, for det meste kjøper jeg ganske nøytrale klær (selv om jeg ofte viser det som har litt farger her på bloggen)..

Når det er tilbud trenger en liksom ikke tenke så mye over om en kommer til å bruke det i “årevis”..

Så i dag ble det en genser med striper i friske farger ..og en kjole med “dyreprint” på meg.. bet 299 kr per plagg..

Hadde bare kompaktkameraet i veska, så ikke di beste bildene. Og kjolen orka jeg ikke å kle på meg ute..så der ble det en selfie etter jeg kom hjem. Får heller vise den skikkelig en annen gang..

Hårbøylen jeg hadde fra før passa jo bra til kjolen.. Kjole #sainttropez Bøyle #noma …Kjøpt på #steinhokksund

 

To ytterpunkter hva gjelder stil..hehe..

 

Tok bildene ute på “Sorenskrivergården “i Hokksund..  Genser #vila

 

Genseren har en artig detalj med sløyfe i ryggen…

#mote #blogg

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg