Får vel sole meg litt !

Først må jeg si at det er vel en grunn til at sommer- bilder av føtter var så populært for noen år siden. Det er jo såååå fint ! Eller…hehe.. I dag hadde jeg egentlig lyst til å dra et sted å bade siden været er helt topp her..

Men så orka jeg ikke å kjøre noe sted i dag. Så får prøve å brune i allefall beina litt på verandaen..ja hele kroppen er ute da..men det meste er under markisa..På stranda når man kan kjøle seg i vannet er det greit..men å sitta å “steike”seg som jeg gjorde i ungdommen klarer jeg bare ikke lenger..og det er vel ikke så bra heller.. Men litt sol og finvær har man godt av tror jeg..

#sommer #blogg

 

14 kommentarer
    1. Ser ut til å være varmt og godt ja. Satt ute i lunsjen jeg, men med 13 grader var det ikke så varmt, men sola varma nok til at jeg klarte å spise ferdig maten 😉 Kos deg og nyt sola! 🙂

    2. Ja i dag har det vært hot!! hot! hot! jeg klarer ikke ligge å sole meg lengre….prøver..men får helt dånedippen…hihihi Godt å få litt farge, så føler man seg fresh..

    3. Deilig med litt sol, men jeg orker ikke sole meg lenger. Tar heller av meg når jeg jobber i hagen. Og ved stranda da, men ikke ofte der.

      1. Nydelig med finvær 🙂 Nei sole seg uten å være ved vann er ikke behagelig.. Men du tar vel ofte en dukkert i løpet av sommeren :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg