Etter en lang vinter…

Muligens er den like lang hvert år..men føltes veeeldig deilig med finværet i forrige uke ! Også er det så fint å se alle blomstene som dukker opp..

I dag er det regn her.. men på dagene med sol fikk jeg tatt noen blomsterbilder..kan jo ta i rgnvær også, men er jo litt redd for kameraet mitt og jeg syns det er mer gøy å ta bilder med kamera enn med mobil..

Skriver kort under bildene..

Flere bilder av hvitveis finner du i linken her.. _så_utrolig_vakre_blomster_

En dag i forrige uke var jeg en tur på Herstrømøya som ligger i nærheten av her vi bor, på andre siden av elva.. Og der var hvitveisen så vidt i gang med å blomstre..

 

Hestehoven så jeg i grøftekanten i det jeg kjørte bort dit, så da gikk jeg bortom der også..lyser fint opp..

 

Blåveisen fant jeg jo for to-tre uker siden.. tror det er favoritten min blandt vårblomstene..

 

#markblomster #herstrømøya #natur #blogg #foto

14 kommentarer

Siste innlegg