Et lite utvalg modelljobber

Ikke så ofte jeg har slike innlegg lenger..så nå var det på tide med litt “selvskryt”igjen syns jeg ! Neida, men moro å bruke noen av bildene jeg har liggende..

Har jo blitt noen hundre slike jobber med mote og reklame i åras løp… Nå orker jeg ikke så ofte sånt lenger, reise inn til Oslo å være der hele dagen osv..men som en hobby er jeg litt modell her i nærheten når det passer seg sånn..

Skriver kort under bildene..

Veldig gøy å være med på kampanjen “Hei supermodell” for Lindex.. Og det var intervjuer både på tv, radio, aviser og ukeblader..besøk i barnehagen jeg jobba i var det også..Dette var i 2004 _hei_supermodell_

Norsk Ukeblad er blandt di jeg har hatt flest motejobber for.. bildene over her er fra ca 2005..

 

Bilde til en reklame for et cruiseskip..en del år siden det her..

 

Reklame for Wonderland madrasser, med en fremmed mann og barn..hehe.. Og som lege for et måleapparat til diabetes eller noe slikt..

 

Bilder fra N.U tatt ute på operaen i Oslo.. 2011..

 

Reklame for Cubus.. dette var i 2016.. det_her_var_jeg_med på

 

Festkledd i KK 2016..både det over og under her..

 

Bildet under er fra N.U i 2018..

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Gode minner for deg dette. Hvilken jobb er du best fornøyd med? Fasiten finnes kanskje ikke. Det er høst ute og jeg tenker fremover, mine foreldre skal flytte og vi har et hus vi skal tømme. Mye jobb og masse ting som skal hitt og ditt. Men alt ordner seg. Håper du har gode dager og at alt er ok med dine. Ha en fin kveld.

      1. Takk ja det er litt gøy 🙂 Den for Lindex var jo ekstra morsom..men likte veldig godt å jobbe med di i Norsk Ukeblad også..men alle gøy på sin måte liksom 🙂 Flytting er strevsomt, men man kommer i mål om man tar et skritt om gangen..med litt tempo da..hehe.. Vi har det fint vi, ikke toppform men sånn stort sett… Fin kveld til deg også 🙂

    2. Flotteste modellen jeg vet om <3 du er så fin og naturlig – akkurat som det er tatt ut fra virkeligheten..Gøy å se..
      Moro å se tilbake på dager man var litt i vinden…Flink du, men skjønner at du ikke orker så mye av dette nå..
      Klem..

      1. Hjertelig takk fine du <3 Ja likte den tida ..men da hadde jeg overskudd også selv om jeg hadde full jobb i tillegg.. fridag på onsdager hadde jeg da, så prøvde å legge "oppdraga" til den dagen.. Klem til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg