Et antrekk..tusen bilder !

Leste et innlegg hos Karidansen , det kan du se HER.. Hun skriver om det at man som blogger av og til kan tenke at man legger ut noe “dumt”som en kan angre på..og få lyst til å slette. Jeg skrev som kommentar at jeg aldri kunne tenke meg å slette bloggen eller innlegg..men at jeg av og til tenker på at jeg (av noen)kan bli oppfatta som en sjøldigger.. Siden jeg legger ut veldig mange bilder av meg selv.. Hun svarte at hun i allefall IKKE oppfatta meg som det..men det var nok bare før hun så dette innlegget her..hehe..

Men altså..For meg handler det å legge ut bilder av meg selv..være litt mer eller mindre vellykket “modell” om at dette er noe jeg liker å holde på med.. Jeg trives godt foran kameraet (men bare på “poseringsbilder”..) Som noen kanskje ser etter garn og strikkeoppskrifter..ser jeg etter steder å ta bilder når vi er på bytur..

Antrekket er egentlig litt “feil”med mønstrete skjørt og rysjer på blusen…litt for mye av det gode, men jeg syns “litt mye” passa fint en sommerdag i Oslo..

Fargen blir litt ulik på klærne ettersom hvordan lyset treffer..men “drit” i det..hehe..

Skriver kort under bildene..som en liten historie..

“Kullissene”her er jo bare sånt man måååå ta bilder foran..

 

Må ta en ny variant med beinplassering innimellom..

 

Bildet her er tatt med portrettlinse som gir ekstra fint lys..

 

I Oslo kunne man lett funnet 1000 ulike bakrunner..

 

Godt jeg ikke røyker..for det kler meg ikke..

 

Ikke skriking heller..

 

Prøve en avansert posering kanskje..

 

Eller gå for det enkle..

 

Sånne bilder syns jeg er litt “morsomme”..

 

Glemte jeg å neven at vi kjøpte båt..

 

#oslo #foto

 

 

16 kommentarer
      1. Takker og bukker 😊 Hehe..ja det hadde vært en bra båttur tenker jeg ! Fin sommer videre til deg og dine ☀️☀️☀️☀️

    1. Det er lov å være litt “sjøldigger” ( med humoristisk snert), synes jeg. Du er så flink til å posere, og det gjør halve bildet, det. Da er det moro å glane her 😁. Takk for titten!

    2. Hehe, her var det mye deg 🙂 Det er sååå bra. Tenke om alle bare delte strikkeoppskrifter og garn. Uff og uff. Mangfold vet du, er så fint åtte. Og du er flott, del del del…

      1. Ikke sant..ikke langt fra tusen bilder 📸 Hjertelig takk.. Ja jeg liker også at folk er ulike og deler ulike ting..må være noe som den som deler det trives med.. Takk for hyggelig tilbakemelding 😘

    3. Flotte bilder i herlige situasjoner 😀 Den dagen jeg føler at du er sjøldigger så skal jeg si fra, siden du nevner det 🙂 Den tanken har aldri streifet meg i alle fall 🙂

    4. Takk for linking! Jeg mener det samme jeg! Dine uredde “Modell-innlegg” har inspirert meg (og kanskje Frodithen?) til å våge! Tenke at det er helt ok å vise klær på blogg. Gi blaffen i at man ikke er 20 og klar for catwalken! Skjønt – hvem vet? 😉 Leste innlegget om “spanderings-sjargongen” du og mannen har. Sånt holder liv i et forhold, tenker jeg – at man har en sånn leken, småflørtende og humoristisk tone sammen! <3

      1. Bare hyggelig ! Fint å høre ..og hyggelig man kan være med å inspirere litt.. Viktig at også voksne folk kan drive/holde på med ting di syns er gøy 🙂 Ja skal man være gift “hele livet”kan man ikke ta hverandre for gitt … Klem til deg <3

    5. Blir gjerne med på den båtturen…:)
      Tror ikke noen oppfatter deg som sjøldigger, selv om det ikke er noe unormalt når man blogger…., synes jeg. Du viser at du trives foran kamera og har en fortid som modell og jeg liker godt antrekksbildene dine.Du bar jo også med så mye fin bakgrunn på bildene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg