Enkelt antrekk og ferie på verandaen..

Klærne her kjøpte jeg på Step In før ferien..Fant ut at det var lurt med ei knebukse( har et par fra før også da) Med det varierte været om dagen..kan langbukse bli litt for kledd og kortbukse litt for lite kledd..skakke værra enkelt..

Hvite bluser i ledig fasong er det jo alltid kjekt å ha…

Vi skulle jo prøve på ei overnatting i hver av ferieukene til mannen, men foreløpig er jeg for sliten etter turen til Hankø i forrige uke https://annebe.blogg.no/romantisk-kveldstur-og-middag.html.. Så ikke sikkert det blir noe denne uka.. ser det ann, og en dagstur blir det vel i allefall..til noe som er litt utenom det vi pleier.

Enn så lenge får vi ta en tur ut på verandaen..eller en kaffe i nærheten..

 

#mjøndalen #stepin

 

 

8 kommentarer
    1. Fint antrekk <3 været er litt kjipt også så greit å kose seg hjemme. Men håper du får litt energi til en dagstur denne uka..
      Du har slik plante i år også ja…De er utrolig flotte! Fin dag videre…

      1. Takker 🙂 Været er litt variert ja..men om formen blir bedre tar vi gjerne en overnattingstur uansett 🙂 Ja Ynde er sååå fint og blomstrer uten at den får noe annet enn litt vann 🙂 Takk det samme <3

    2. Det kan være kjekt med knebukse. Jeg håper du får mer overskudd de neste dagene. Men man skal ikke nedvurdere hvor fint det kan være med kaffi på verandaen. Og hørtes kjekt ut med den dagsturen, håper dere går tatt den <3

      1. Ja noen dager er været sånn midt i mellom fint og dårlig så da passer det bra med knebukse 🙂 Man kan fint kose seg hjemme eller i nærmiljøet selv om det er ferie..men håper å få til en tur ja.. takker <3

    3. Husker jeg hadde en sånn trekvart bukse, hvit til og med – for mange år siden. Men min kjære syns jeg så en smule komisk ut med “pipstilkene” mine stikkende ut av buksa. 😀 Nå har jeg fått litt mer av det aller meste fordelt rundt på skrotten, helt uten en demokratisk prosess 😀 Du ser helt perfekt ut, og terrassen kan være verdens beste feriested til tider 😀 gleder meg til å vende hjem om noen få dager 🙂

      1. Hørtes lekkert ut..hehe.. men var den god å ha på burde du ikke hørt på din kjære men brukt den uansett :)) Fint med en tur og nye opplevelser..men best hjemme sånn stort sett.. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg