Endelig fikk jeg kjøpt noen blomster til verandaen

Har liksom ikke hatt helt overskuddet til å dra ut å kjøpe blomster til krukkene på verandaen. Men nå er det jo straks Juni så nå “måtte”jeg jo få det gjort.. Kunne selvsagt sendt mannen ut for å kjøpe..men du veit , han hadde heeeelt sikkert kommet hjem med “feil”blomster..hehe..

Men i dag altså fikk jeg kjøpt det !

Blir fort penger av blomster..jeg handla for ca 2 200 kr…

Hadde vi hatt overbygg på verandaen(har bare markise over sitteplassen) hadde di nok stått frem til høsten..men som regel må jeg bytte ut noen av dem et par ganger i løpet av sommeren…får passe litt ekstra godt på di dyreste !

I hovedsak rosa, blått og hvitt…syns det er sommerlige farger, selv om det ikke er helt “match” til di røde stolputene… #blomster #hage

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Herlig 🙂 Digg med blomster <3 Ser ut som du har kjøpt et sitrustre også? Har 2 jeg ett som er fullstappa av sitrus og ett fra i fjor som har begynt å få ybersmå knupper som nok blir små sitroner 🙂 God klæm <3

      1. Veldig koselig, håper det blir et flott sommer 🙂 Den planta er en rosa blomst.. Aldri prøvd sitrus-tre..men di er jo så dekorative så kanskje jeg får prøve det et år også 🙂 Klem <3

    2. En fargesprakende sommer passer fint uansett hvilke stolputer man har ♥ Synes det var fint det du hadde handlet inn. Ja, det blir fort penger av det 🙂 Jeg bor veldig nært et gartneri, så jeg handler litt nå og litt da 🙂
      Nyt utesesongen ♥ Klem ♥

      1. Sant, ute er det liksom ikke så nøye at alt passer.. 🙂 Takker 🙂 Kjekt det, ikke så langt unna her heller..men må liksom ha litt “guts” til å bestemme meg for hva jeg skal ha.. 🙂 Klem <3

    3. blomster koster ja,men det er no koselig med litt også da :=) her var det masse fint,har ikke kjøpt til mine krukker ennå heller,stresser ikke for nå er det kaldt og surt ute,men noe kommer vel etterhvert i år her også :=)

      1. Ja det er verdt å bruke noen kroner på 🙂 Du har jo så masse fine blomster og vekster..Her i leiligheten har vi jo bare blomster i krukker 🙂

    4. Så mange flotte blomster. Leste innlegget ditt mens jeg var hos frisør.
      Nå er jeg her igjen og beundrer ditt kjøp. Men dyrt er det synes jeg….

      1. Tusen takk 🌸 Ja et par av dem kosta litt vel mye..men måtte ha noen med litt str i et par av krukkene… Håper du ble fornøyd med håret 😊

    5. Så mye lekkert! og ja..det koster! Rosa og rødt skal jo kunne gå sammen det nå sies det….og rosa ute i naturen ER jo sommerlig! Vi er så lite hjemme på sommeren…så jeg har slutta og gjøre så mye med planter…..pynter heller med andre ting….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg