En tur på Ikea faktisk !

Jeg er egentlig ikke helt som “alle andre” damer når det gjelder å kjøpe ting til huset…jeg nærmest hater det.. (tok litt hardt i der ) Men samme hvor mye penger jeg har, er jeg så si aldri frista til å bytte ut møbler og pyntegjenstander..

Men noen ganger presser det seg jo frem.. som da vi flytte inn i leilgheten og måtte ha sofa som passa inn her.. Den kan du se i innlegget HER

Og putene som blei kjøpt til den kan du se HER

Interiør kan være gøy det, men slitsom å måtte måle bredder og høyder osv..og å fly i slike butikker..nei takk !

Men altså, nå var det eldste sønn som hadde nevnt at om jeg kjøpte noen ildfaste porsjonsformer kunne han lage en forret som var veldig god.. Også trang vi ei skjærefjøl i tre.. så da tenkte jeg at jeg muligens kunne finne begge deler på Ikea..

Gikk å fant det jeg skulle ha..og bittelitt til, som du ser på bildet..kom på ca 550 kr, fikk litt for penga da syns jeg..

#Ikea #blogg

14 kommentarer
    1. ikke hvert år jeg besøker ikea da vi ikke har det her vi bor ,men er en først innom så er det nesten umulig å komme ut tomhendt hi hi ,men du er fornuftig du,kjøper ikke mer enn du trenger og det er det mest fornuftige til syvende og sist

      1. Tror det var 4-5 år siden sist jeg var på Ikea..og vi har det i nærheten 🙂 Om man først er der er det jo hyggelig å kjøpe med litt “småtteri”..og servetter og ei grønn plante har man jo “alltid”bruk for… <3

    2. Sjelden jeg er der men de har mye pent. Det var kanskje ikke så mye folk der nå på en vanlig hverdag som på en lørdag vil jeg tro. Bør kanskje snuse litt der for før eller seinere må jeg bytte ut noe av det jeg har her. Ha en fin kveld.

      1. Di har det meste til hus og hjem ja.. 🙂 Var helt greit når jeg var der..men lørdager er nok fullstappa ja 🙂 Koselig å ta en kaffe der, så kan man jo kikke litt om det er noe en trenger eller har veldig lyst på 🙂 Takk og fin kveld til deg også 🙂

    3. Skjønner ikke hvem som har fått det for seg at damer skal like å handle. Det er noe av det verste jeg veit. Uansett om det er klær eller interiør, mat eller nødvendige andre saker.

      1. Hehe..er en del vitsing om det.. damer som elsker shopping og menn som blir helt utslitte av det.. og må betale..henger vel igjen fra “gamledager”..

    4. Herlig! Masse fint der. Jeg var jo der for 14 dager siden! Alltid ting man trenger og får mye for pengene. Du fikk mye fint her ja.

      1. Ja det står ikke på utvalget..hehe.. Kan være hyggelig å ta en titt..og småting som man har bruk for i hverdagen er det fint å kunne kjøpe der om en har lyst til å ta en tur.. <3

    5. Hmmm – ikke ofte jeg har vært på Ikea heller – tror jeg har vært der 4 ganger tilsammen – 3 i Sandvika og 1 i Trondheim…. altså absolutt ikke noe jeg gjør ofte! Men liker å gå og kikke noen ganger! Sist jeg var der kjøpte jeg middagsservice til kjøkkenet faktisk…. klem <3

    6. Er vel innom en gang i året. Om en ikke vil ta turen, er det utrolig hvor mye en får sent fra dem for 49,-
      Sparer turen og penger til drivstoff og bommer. 😁

    7. Ja, det er ikke enkelt å måtte fornye ulike ting i huset. Her hos meg er det vanskelig å møblere.
      Men litt forandring er vel bra:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg