En tur forbi barndomshjemmet…

Som jo også er i Mjøndalen her jeg alltid har bodd..bortsett fra et år på folkehøyskole.. hvor den var kan lese om her.._ego6  Nå bor vi nede i sentrum , barndomshjemmet ligger ca 2 km fra sentrum.. landlig og fint område å vokse opp.. tenker i grunnen at jeg hadde en prefekt barndom..

Man kan gå ei runde ..og i dag gikk jeg opp Bråtaveien..som er den mest humpete..og ned Kjøyaveien..der vi pleide å kjøre med bil..

Tok mange bilder, men legger bare ut et lite utvalg..og skriver kort under.. De som er kjent kjenner seg igjen..og di som ikke er kjent regner jeg med at ikke er såååå interessert..hehe..

Starter med en selfie…

 

Syns alltid det var så koselig å passere det gule huset her.. der var det ofte mange fugler på fuglebrettet..ekorn også kan jeg huske ! Litt skummlere å passere det hvite huset for ofte sto den store hunden som het Buster løs ute.. var nok ikke sååå farlig men så litt skummel ut..og den hadde det med å hoppe opp på folk også..

 

Humpete nå som den gang..

 

Landlig sted..

 

I det grå huset lengst bak bodde jeg…

 

Her var det ikke sauer da jeg var barn.. men alltid et par store griser i grisehuset..

 

Nede på Kjøya der veien er litt bedre…

 

Og snart nede i sentrum passerer jeg ungdomsskolen jeg gikk på…

16 kommentarer

Siste innlegg