En naken mann på innboks..

Etter å ha lagt ut bilde fra vi var å bada i november HER, på Instagram.. Fikk jeg melding fra en eldre kar som har fulgt meg der, på innboks.. Spurte om det var kaldt å bade nå..og at han kunne tenke seg å prøve selv.. jeg svarte at det burde han prøve.. ( når folk spør om noe seriøst svarer jeg høflig..men ikke glad i meldinger fra fremmede på innboks så unngår å starte samtaler der)

Så da det i dagtidlig dukka opp ei ny melding om at det var grått og trist vær.. lot jeg bare være å svare..

Like etter dukka det opp et bildet der han sto i adams-drakt nede ved vannkanten.. Selv om han ikke hadde bada , hadde han prøvd.. så da måtte han jo bare vise meg det skrev han..regner med det var noe annet han hadde større behov for å vise frem…hehe..

Nå er jeg heldigvis ikke så “fintfølende”..men sletta fort melding og bilde..og blokkerte fyren..

Her har jeg tegna en sladda versjon.(…er det noe jeg kan så er det å tegne..)

Såpass flid hadde han gjort seg..at den hang ikke å slang… #blotting #bading

 

28 kommentarer
      1. Ja det er skikkelig frekt..og ekkelt.. Hadde sikkert vært lurt å anmelde..men ville bare bli kvitt ham jeg.. Ønsker deg en fin kveld videre <3

    1. Jeg kan ikke la være å lure på hvordan disse ‘dick-pics’-senderne resonerer seg frem til at ‘jo, dette virker jaggu som en god ide! -Da skal vi nok se om det ikke kan bli no’ på meg oxo..’ -Helt utrolig (haha)

      1. Ja det er helt utrolig..han har sikkert sendt til flere også..håper det..hehe.. Liker ikke å føle meg som den utvalgte med slike ting.. Ikke sant tror liksom at noen blir skikkelig glad…:))

    2. Ja, dette høres kjent ut.. Man kan undre seg noen ganger altså. Virkelig. Godt han er slettet og blokkert. Men jeg har det som deg, man prøver jo å være høflig så langt det går. Men en plass går grensen ♥️

      1. Håper det var første og siste gang..er ubehagelig, selv om et bilde av en naken mann ikke skremmer meg..mer det at noen får seg til å sende sånt ! Ikke sant..svarer høflig om folk oppfører seg normalt..men sånt gidder jeg ikke å ha som følger.. Klem til deg <3

    3. Frekk fyr og det er sikkert ikke første gang han sender ut noe. Har hørt og lest litt om at det er altfor mange kvalme griser som sender ut slikt. Du har sikkert ip-nr så det er en smal sak og spore han opp hvis du anmelder det. Fy farao for en idiot av en drittsekk slike folk er.

      1. Ja det var både frekt og ekkelt..Hørt mange holder på sånn ja…men første og forhåpentligvis siste gang jeg har opplevd det ! Hadde det vært gjentagende hadde jeg nok anmeldt..men håper å være kvitt ham nå… Heldigvis er de fleste vanlige og hyggelige, sånn som deg 😊

    4. Hjelpes, det finnes mange forskjellige mennesker der ute, og man leser jo om de merkeligste ting folk får seg til å gjøre.

      Jeg bruker å slette samtaler på innboksen på Instagram uten å åpne dem når jeg har mistanke om at det er noe jeg ikke er interessert i. Jeg hadde nok også svart som deg i første omgang siden innholdet hørtes nokså uskyldig ut.

      1. Mye rart ja ,men heldigvis ikke vært plaga med sånt før nå ! Ja sånne som dukker opp fra fremmede sletter jeg uten å åpne..han her har fulgt meg å virka som en vanlig fyr…men den gang ei..hehe..

    5. Noe får seg til det utrolige, himmel og hav :). Han burde sikkert tatt den kalde dukkerten tenker jeg. Ikke noe særlig slikt, de sosiale antenne virker ikke. Bra du ikke ble støtt. Klem <3

    6. Sånt er vemmelig! Synes du taklet det bra.Må innrømme at jeg lo litt av den “sladda” tegninga di.😉 Jeg fikk en henvendelse av en som skrev at han likte bloggen min ( og meg) for en stund siden. Han ønsket å treffe meg. Han opptrådte ikke ufint på noe vis, men jeg kjente bare at det ikke var noe jeg hadde lyst til. En må ta vare på seg sjøl og være litt forsiktig.

      1. Ikke noe hyggelig nei.. Bra du lo, det var meninga..hehe.. 🤣 Ja folk har jo lov å ta kontakt på en normal og hyggelig måte..men greit å takke nei med en gang om man ikke «føler for det «.. Ja naiv kan man ikke være i disse sosiale medier tider.. ✨

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg