En liten fotoshoot med mannen som fotograf !

Det her var mest for å teste portrettlinsa som jeg kjøpte for et par mnd siden..( så veldig sånn i farta bilder)… Linsa kan brukes til “helfigur”også..men litt vanskelig når jeg tar bilder med selvutløser for det må være ganske lang avstand til “motivet”..

Så da mannen og jeg skulle ta en kaffe i Drammen i dag fikk han i oppdrag å være fotograf.. Det blir veldig tydelige bilder (litt forstørra i forhold til vanlig linse )..kanskje ikke det beste når man begynner å bli godt voksen..hehe.. Men ulike linser til ulikt bruk er jo kjekt..

Et litt “merkelig”antrekk ..men siden det er så kaldt om dagen tok jeg en tynn genser under toppen..så får jeg brukt sommerklærne litt !

#bustesveis

Bildet mot mur der jeg hopper ble litt uskarpt..så der tror jeg den vanlige linsa funker bedre..

 

Selv om ikke jeg var spesielt fin her syns jeg linsa virker bra til nærbilder..

 

Jakka er fra #ginatricot ..toppen fra #stepin..buksa er sikkert ti år gammel ..minst..

 

Sånn da var vi ferdige for denne gang… #foto #drammen

 

30 kommentarer

Siste innlegg