En liten bursdagsoppdatering !

Bursdagen min var jo 4. desember, men siden jeg hadde influensa da ble det ikke noe innlegg hos meg . Men jeg fikk jo et veldig koselig bursdagsinnlegg fra Frodith som jeg delte på FB ..om du ikke så det kan du ta en titt HER..

Som vanlig di siste åra ble feiringa veldig rolig, men koselig..

Skriver litt under bildet her.. (måtte ha med et enkelt bilde først så ikke “forsiden” ble så rotete med mange små bilder )..

Gutta kom innom på dagen og fikk påsmurt loff og kjøpekake ..og som dere kan se på bildet under her slappa di ganske godt av i sofaen..

I går hadde jeg bedt søstrene mine (vi er tre jenter og jeg er den mellomste ).. di fikk ost, kjeks, kanelsnurrer som jeg hadde bakt, kjøpte sandkaker og krem..

Jeg fikk flotte blomster, kubbelys, lysholder i “gull”, koselige servietter, bodylotion og sjokolade i løpet av disse to feiringene.. fine gaver ..

Fra mannen skal jeg kjøpe meg noe selv ..han sender bare sånne meldinger med pengeposer med “dollartegn” på til meg og sier “gå spinnvill”..hehe..

#bursdag #blogg

24 kommentarer

Siste innlegg