En kjent kunstmaler syntes at jeg var veeeeldig aktiv..

Som jeg skrev i dagens forrige innlegg party-jenta ,fikk jeg stadig høre før at jeg ikke hadde ro i rompa, både på fest og ellers .. En liten historie på det, er fra da vi var noen svigrinner som ofte var på hyttetur til Gol sammen..litt om det HER

Da pleide vi å være en tur nede på Pers hotell en av kveldene..

En av gangene var jeg som vanlig, att og frem og rundt omkring, i tillegg til å stå ved pianobaren å synge..

Tok en tur bort i baren for å kjøpe en øl.. der satt maleren Vedbjørn Sand.. Så sier han til meg… JEG HAR LAGT MERKE TIL DEG ..DU ER LITT SÅNN HYPERAKTIV DU !  Prata litt med ham.. men hadde jo ikke ro til å bli stående så lenge på et sted..hehe..

Bildet er fra hytta vi var på..vi hadde det oftest aller mest morsomt der..bare oss jentene … #party #blogg

10 kommentarer
    1. Herlig historie …Han så nok deg vettu!
      Sett han mange ganger jeg å, han er jo herfra! Men at han så litt ekstra på deg og din person DET SKJØNNER jeg godt! Du liva nok opp litt <3 Koselig bilde fra hyttetur! Det var tider det…

      1. Takk 🙂 La vel mest merke til farta på meg..hehe.. 🙂 Gøy..bare sett ham den ene gangen jeg da.. Di hytteturene var både koselige og veldig morsomme <3<3

    2. Så artig 😀 Du er jo en sprudlende dame, så skjønner godt at han la merke til deg ja 🙂
      Jeg har hilst på, og pratet med ham jeg også, men det var broren hans, Aune, som tok iniativet til praten den gangen. Og det var i fjor 🙂
      Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg