En hyggelig anbefaling..og noe jeg lurer på ?

I dag har jeg fått en veldig koselig “omtale”på bloggen Lenalykke..Her kan du se det innlegget… lenalykke.blogg.no/legger-meg-helt-flat. En blogger jeg følger fast…varierte innlegg og helt nydelige fargerike bilder ! Tusen takk… I samme slengen lurer jeg på om noen andre har nevnt bloggen min i løpet av di siste dagene..?

Så i går da det var ei uke siden jeg hadde blogga sist at jeg hadde 262 sidevisninger og lå ett stykke opp på blogglista.. Ofte er jeg oppe i 150 sidevisninger eller noe slikt et par dager etter jeg har blogga…

Men såpass mange etter så lang tid var litt rart… Om noen har nevnt meg di siste dagene får di si i fra..for da har jeg ikke fått med meg det innlegget..og jeg liker jo å si takk !

Ha en fin lørdag videre..

Et vindblåst bildet fra verandaen i går… #blogg #Mjøndalen <3

18 kommentarer
      1. Takker.. 🙂 Litt rart med forrige dagen da jeg hadde såpass mange sidevisninger ..uten innlegg på flere dager.. Takk det samme <3

    1. Koselig hverdagsblogg veit du 😉 Men du ser vel på statistikken din hvor leserne kommer fra? Eller kanskje blogg.no ikke har så detaljert statistikk?

      1. Takker for det..men ikke vanlig med såpass mange etter så mange dager.. 🙂 Kan følge med noe..kan se hvilket land osv..men om noen har linka til meg vet jeg ikke om jeg kan se det.. men det er mulig, sjekker ikke så ofte slike ting 🙂

        1. Jeg kan se hvilke side de som klikker seg inn til meg står på når de klikker på linken til meg. Jeg ser ikke om de har linket til meg eller om de har klikket på en kommentar jeg har lagt inn.

    2. Mener jeg så navnet ditt et sted på en blogg her inne her om dagen! Husker ikke hvem….Men folk titter nok ofte på bloggen din selv om du ikke er så aktiv. Klem…

      1. Ja det er ofte litt ruslasjon selv etter mange dager uten innlegg..men såpass mange sidevisninger uten innlegg på ei uke er ikke vanlig hos meg..men hyggelig da..hehe.. Klem <3<3

      1. Takker så mye 🙂 Ikke så viktig men hyggelig.. men litt rart og ikke vanlig med så mange sidevisninger når det er ei uke siden jeg hadde hatt innlegg..så litt “nysjerig”på hvorfor.. Klem til fine deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg