En “egen”liten skog i nabolaget..

I går var jeg en tur borte på “haugen”i nabolaget..Har hatt innlegg fra denne “haugen”her før også…fint-pa-haugeni-nabolaget  Ser bort dit fra verandaen..og det er vel 400-500 meter å gå bort..Men i går tok jeg bilen bort siden jeg hadde med kamerastativ..

Stort sett ingen andre der..men vet barnehagen i nabolaget er der noen ganger..

Er jo nesten som å være på fjellet..hehe.. Ikke så stort område da..men det viktigste er å få vært litt ute..

Skriver kort under bildene..

Veldig fint med snøen nå..og med sol i tillegg blir det jo helt perfekt…

 

Her er “haugen”…

 

Og her er jeg..hehe.. Lua har jeg forresten fått av Frodith..som også blogger for di som ikke vet det..HER finner du hennes blogg..

 

Deilig med blå himmel..

 

Fredelig plass..

 

Men snur man seg ser man sivilisasjonen på andre siden av elva..

 

Eller bygda den andre veien..

 

Eller tilbake der jeg kom fra..

 

Og der sto bilen..ulovlig parkert..siden det er privat for noen boliger som ligger der.. men jeg skulle jo bare opp å ta noen bilder… så det gikk bra..

#mjøndalen #landliv

 

 

 

10 kommentarer
    1. Praktfullt sted å ta bilder du har, både sommer og vinter. Nei, man trenger ikke bestandig å reise så langt for å få en opplevelse. Tusen takk for at jeg fikk være med i din vakre vinter. Klemsiklem 🙂

    2. Så mange flotte bilder og så mye snø hos dere! Dette var litt på fjellet ja og litt eventyr så vakkert var det! Men jeg er storfornøyd med fjellet her hos meg uten snø…hehe…Men det er nydelig. Super lue! klem..

    3. Godt nytt år. Fine bilder var selv en kjapp tur i skogen søndag. Det var deilig med en liten tur men må ta det med ro inntil videre. Skogen forsvinner ikke. Så jeg tar det igjen seinere. Ha en fin kveld.

    4. Fantastisk flott vintervær. Jeg synes det er flott nå jeg. Liker at det er LITT vinter. Litt kaldt inne her må jeg innrømme, men fint å se på ute 😀 Så gøy at du fremdeles bruker den lua, og du kler den skikkelig godt også 🙂 Takk for link <3 klemmer <3

      1. Ja fint at det er vinter ..siden vi nå har disse årstidene liker jeg variasjonen 🙂 Ja den lua er så lett å god å ha på..også er den jo fin.. Bare hyggelig 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg