En blogganbefaling og litt om BJJ !

Som jeg skrev i forrige innlegg HER ble det medalje på yngste sønn i Bjj.. nå har han skrevet om det på sin egen blogg..HER ser du den om du har lyst ! Han blogget litt på blogg.no før men da det ble sjelden ble ikke den bloggen med videre over på det nye blogg.no..

Men nå har han starta opp litt igjen på Miniblogg.no

Kanskje mest for di treningsglade..og den litt yngre garde..men han har en artig snert på innlegga , selv om det av og til  er litt “drøyt” for min smak..hehe..

Bilde fra forrige sommer da sola var her… #blogg #bjj

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Herlig sønn. Tittet på bloggen jeg og leste. Forstod ikke så mye da. Litt stammespråk som vi sier, når man ikke er inne i faget. Gøy han blogger da, kommer snart over han sikkert.

      1. Takk for det😊 Hehe..ja ikke så lett å setta seg inn i for oss som ikke driver med det.. Spørs om han prioriterer å blogge nok til det..🤗

    2. Var å besøkte bloggen. Jeg måtte google bbj må jeg innrømme, for jeg har ikke peilig på kampsport. Men det er interessant å lese litt blogginnlegg om andre ting enn man driver på med selv iblant, så lærer man litt. Og sikkert en kjekk idrett å holde på med. Fint bilde, og han er kanskje nesten like fotogen som mora 🙂 Kjekt med to bloggere i familien da.

      1. Så hyggelig 🙂 Ja mange idretter og interesser som man ikke selv er så kjent med.. Takker <3 Ja da kan jeg spørre ham om litt.. han er jo mer teknisk en meg..men tror ikke han kommer til å blogge så mye..har så mange interesser :)) Klem til deg <3

    3. Han gjorde det jo bra da 😃 Leste innom bloggen hans, men skjønte jo ikke alle uttrykkene.
      Uansett en flott sønn du har og kan være stolt av.
      God klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg